سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز/

تولید 105 هزار تن شکر در کشت و صنعت امام خمینی(ره)

مدیر عامل کشت و صنعت امام خمینی(ره) از پیش‌بینی تولید 105 هزار تنی شکر در طول امسال خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ ناصر مجدی  در حاشیه مراسم برداشت محصول نیشکر اظهار کرد: در سال‌جاری شاهد برداشت چهاردهم کشت و صنعت امام خمینی(ره) شهرستان شوشتر هستیم و این افتخاری بزرگ به شمار می‌آید.

وی با اشاره به اینکه امسال از همه توان خود برای کشت محصول استفاده کرده‌ایم، افزود: در سال‌جاری بیش از 90 درصد ظرفیت اسمی کارخانه کشت و صنعت امام خمینی(ره) را کشت نیشکر انجام داده‌ایم و برداشت محصول نیز از امروز آغاز می‌شود.

مجدی با اشاره به اینکه برداشت محصول بسیار پربار است، گفت: در سال‌جاری پیش‌بینی برداشت بیش از 850 هزار تن نیشکر از اراضی کشت شده این شرکت را انجام داده‌ایم و امیدواریم این مهم محقق شود.

مدیر عامل کشت و صنعت امام خمینی(ره) تاکید کرد: از سطوح زیر کشت نیشکر کشت و صنعت امام خمینی(ره) شهرستان شوشتر بیش از 10 هزار هکتار به کشت نیشکر برای تولید شکر و 400 هکتار نیز برای استفاده قلمه‌ای کشت شده است.

وی با اشاره به میزان تولید شکر در کشت و صنعت امام خمینی(ره) گفت: از میزان 850 هزار تن نیشکر برداشتی از سطوح زیر کشت کشت و صنعت امام خمینی(ره) می‌توان بیش از 90 هزار تن شکر تولید شود.

مجدی با اشاره به اینکه قرار است از دیگر شرکت‌های کشت و صنعت نیز نیشکر خریداری کنیم، افزود: قرار است بیش از 150 هزار تن نیشکر نیز از دیگر کشت و صنعت‌ها نیشکر خریداری کنیم و در جمع پیش‌بینی می‌شود امسال یک میلیون تن نیشکر در کشت و صنعت امام خمینی(ره) شهرستان شوشتر تبدیل به شکر شود.

وی افزود: بر اساس محاسبات انجام شده میزان تولید شکر در این کشت و صنعت بر اساس میزان نیشکر کشت شده و خرید نیشکر از دیگر کشت و صنعت‌ها بیش از 105 هزار تن شکر خواهد بود./س
برچسب ها: تولید ، شکر ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.