سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

معضل برداشت شن و ماسه از سواحل و رودخانه های مازندران

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان عباس آباد به معضل برداشت شن و ماسه از سواحل و رودخانه ها اشاره کرد و گفت: امسال 11 فقره پرونده قضایی در این بخش تشکیل شده است.

 

کریمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری از تشکیل 33 راس قضایی امسال در حوزه منابع طبیعی خبر داد و با اشاره به این‌که چهار فقره رای نیز به ضرر منابع طبیعی صادر شد افزود: 12 فقره دادخواست جدید نیز تنظیم شده که در حال بررسی قضایی است.

وی تصریح کرد: در این مدت همچنین 11 پرونده مربوط به ماده 42 و 9 پرونده مربوط به ماده 48 قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع تشکیل شد.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان عباس آباد گفت : یکی از اقدامات ما، حضور مستمر در محاکم قضایی برای پیگیری پرونده‌ها است که عملکرد ما در این قسمت 16 مورد وقت کارشناسی و 75 مورد وقت رسیدگی پرونده بوده است.

کریمی با اشاره به معضل برداشت شن و ماسه از سواحل دریا و بستر رودخانه‌ها افزود: در این بخش نیز 11 فقره پرونده قضایی تشکیل شد.

وی تصریح کرد: بررسی 30 فقره اعتراضات اشخاص در کمیسیون ماده واحده و صدور 22 رای و همچنین 256 فقره پاسخ به استعلامات سازمان‌ها و ادارات از دیگر اقدامات صورت گرفته در شش ماه نخست امسال بود.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان عباس آباد گفت ، با هدف رفع ابهامات مربوط به تملک اراضی و حفظ حقوق متقابل ملت و دولت، دو مورد اصلاح سند و 21 مورد صدور سند تک‌برگ نیز انجام شد.

بگفته کریمی حوزه منابع طبیعی شهرستان عباس آباد با 34 هزار هکتار مساحت دارای 17 هزار هکتار جنگل است و مجموع مساحت آبادی‌ها و مستثنیات نیز در حدود 16 هزار هکتار برآورد می‌شود./س

برچسب ها: پرونده ، قضایی ، سواحل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.