سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

رمز موفقیت در هر جنگی، بنیان های محکم اعتقادی است

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رمز موفقیت در هر جنگی، را تقویت عقیدتی رزمندگان و بنیان های محکم اعتقادی دانست.

سردار پاسدار خسرو عروج، در جمع فرماندهان، مدیران، مسئولان و کارکنان سپاه قمربنی هاشم (علیه السلام) در شهرکرد اظهار داشت: دوران جنگ های عملی به سرآمده و جنگ های جدیدی آغاز شده است.
وی افزود: مهم ترین جنگ های دنیا، جنگ هایی بوده که به لحاظ اعتقادی مطرح شده و بیشترین تلفات در جنگ های اخیر نیز مربوط به جنگ هایی است که بر مبنای اعتقادات به وجود آمده است.
سردار عروج تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه اعتقادات بنیادین بر گرفته از حماسه کربلای حسینی شکل گرفته و دنیا در برابر این نظام بسیج شده است.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دانسته های دینی ما به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی کم نیست اما اگر این دانسته ها به مقاومت اعتقادی تبدیل شود، راهگشا بوده و ما را در برابر توطئه های دشمنان حفظ کند.
وی، در خصوص پیروزی رزمندگان حزب اله در جنگ 33 روزه اظهار داشت: الان دنیا به این مسئله پی برده که رمز پیروزی در جنگ اعتقادی است و تقویت بنیه اعتقادی یک اصل مهم است.
سردار عروج افزود: نمی توان پنجاه و هفتی فکر و سال نودی عمل کرد، افکار و عمل باید با هم منطبق باشند و این معنا در پیروزی رزمندگان حزب الله بر دشمن در جنگ 33 روزه، تجلی یافت./س
برچسب ها: موفقیت ، جنگ ، اعتقادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.