سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان/

کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی اتاق بازرگانی لرستان اول شد

دبیر دبیرخانه‌ کمیسیون‌های تخصصی اتاق بازرگانی خرم‌آباد گفت: در ارزیابی دبیرخانه کمیسیون‌های تخصصی اتاق بازرگانی خرم‌آباد کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی اتاق بازرگانی لرستان اول شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سید محمد قاسمی امروز در خرم‌آباد گفت: در ارزیابی به عمل آمده توسط دبیرخانه‌ کمیسیون‌های تخصصی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد در مورد عملکرد کمیسیون‌های تخصصی این اتاق، کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی توانست رتبه‌ اول را به دست بیاورد.

دبیر دبیرخانه‌ کمیسیون‌های تخصصی اتاق بازرگانی خرم‌آباد افزود: در راستای تحرک‌بخشی و پویا نمودن کمیسیون‌های تخصصی اتاق، ارزیابی این کمیسیون‌ها در ابتدای سال جاری در دستور کار قرار گرفت که کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی توانست در شش‌ماهه‌ نخست امسال در رتبه‌ نخست قرار بگیرد.

قاسمی گفت: بعد از کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی، به ترتیب کمیسیون‌های فناوری اطلاعات، ارتباطات و کسب و کارهای دانش‌بنیان و همچنین کمیسیون گردشگری و صنایع دستی در جایگاه دوم و سوم این رده‌بندی قرار گرفتند.

وی افزود: خوشبختانه سایر کمیسیون‌ها هم تحرک خوبی نشان داده‌اند و از این نظر می‌توان گفت، اتاق بازرگانی خرم‌آباد جزو اتاق‌های برتر کشور محسوب می‌شود.

قاسمی تصریح کرد: نتایج ارزیابی دوم امسال هم در پایان سال اعلام می‌شود./ج1

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.