سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/ کردستان در زمینه رعایت حداقل زمان حضور در محل حادثه:

جزو استان‌های برتر کشور قرار دارد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان گفت: کردستان در زمینه رعایت حداقل زمان ممکن حضور در محل حادثه در جمع استان‌های برتر کشور قرار دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، اسفندیاری با اشاره به هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی، از برگزاری مانور امداد و نجات با عنوان "لحظه صفر" به مناسبت هفته کاهش بلایای طبیعی در سنندج خبر داد.
وی افزود: در این مانور که با هدف ارتقای سطح آمادگی اعضای ستاد مدیریت بحران استان در شهرک بهاران سنندج برگزار شد، علاوه بر جانشین شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد حضور داشتند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان اضافه کرد: با توجه به نامگذاری 23 مهرماه به عنوان روز مدیریت بحران آمادگی و هماهنگی دستگاه‌های مسئول و مشارکت مردمی، لذا در این راستا تلاش شد تا با اطلاع قبلی و با اعلام حریق و حادثه فرضی به تمامی دستگاه‌های عضو ستاد، میزان آمادگی آنها در حداقل زمان و حضور در محل حادثه مورد بررسی قرار گرفت که خوشبختانه در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل حاضر شده و مهار و کنترل حادثه فرضی انجام شد.
اسفندیاری در پایان گفت: کردستان در زمینه رعایت حداقل زمان ممکن حضور در محل حادثه در جمع استان‌های برتر کشور قرار دارد و همواره در زمان بروز حوادث غیرمترقبه تیم‌های امدادی ستاد مدیریت بحران استان حضور فعالانه و فوری در محل وقوع حادثه داشته‌اند./س
برچسب ها: برتر ، زمان ، کردستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.