سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلالی:

به قضاوت داور اعتراض کردیم/فدراسیون باید جوابگوی هواداران تراکتور باشد

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: داور نگذاشت ما بازی را ببریم.


مجید جلالی سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در خصوص اشتباهات داوری بازی تراکتور - فولاد به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: متأسفانه اشتباهات داوری که احتمالاً جزء و جدا نشدنی فوتبال است، بازهم طبق معمول دامن تراکتورسازی را گرفت و در حالیکه پیروزی در بازی مقابل فولاد حق ما بود بازهم با ناداوری حق ما در این دیدار پایمال شد و دست ما در حالیکه مستحق آن بودیم از رسیدن به سه امتیاز شیرین کوتاه ماند و نتوانستیم پیروز این میدان باشیم.

وی افزود: متأسفانه باید بگویم اشتباهات داوری به حدی رسیده است که تحمل آن غیرممکن است و اگر به این صورت پیش برود قطعاً باشگاه تصمیمات دیگر را خواهد گرفت.
مجید جلالی در خصوص این سوال که آیا اعتراض داشته اید یا نه گفت: بله،‌ اعتراض داشته ایم و خواهان محرومیت داور بازی بودیم تا شاهد قضاوت ضعیف نباشیم.

سرمربی تراکتور ادامه داد: اعتراض ما اول به صحنه پنالتی بود که داور آن را گرفت و به نفع فولاد گل شد و پنالتی که برای ما گرفته نشد صحنه ای روی سعید دقیقی اتفاق افتاد و داور از کنار آن به سادگی گذشت در کل صحنه هایی در بازی صورت پذیرفت که تاثیر گذار بود اگر این صحنه ها به وقوع نمی پیوست تیم تراکتور برنده بازی مقابل فولاد بود و شاهد اخذ سه امتیاز بازی بودیم.

مجید جلالی در خصوص اقدام به اعتراض باشگاه تصریح کرد: قطعاً باشگاه با جدیت پیگیری این قضیه را خواهد کرد و نامه نگاری هم صورت پذیرفتند با مسئولین هم صحبت شده که تا کی ما باید شاهد چنین قضاوت هایی باشیم. فدراسیون باید جواب تیم تراکتور و این همه هوادار پرشور آذری را بدهد.

جلالی در پایان ابراز امیدواری کرد: امیدواریم که هم مسئولین فدراسیون پی گیر قضیه داوری بازی با فولاد باشند و هم داوران محترم در قضاوتهای بعدی دچار اشتباه نگردند تا حقی از تیمی ضایع نشود و اغتراض صورت نگیرد.
 
پایان متن/زر
برچسب ها: جلالی ، تراکتور ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.