سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهدوي: فکر مي کنم عابديني به دلايل مشکلات مالي استعفا کرد

بازيکن تيم فوتبال داماش گيلان اظهار داشت: احساس مي کنم عابديني به خاطر مشکلات مالي استعفا کرد، فشار زيادي روي عابديني بود.

محمدرضا مهدوي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: ماجراي استعفاي عابديني را 2 ساعتي بيشتر نيست که شنيده ام به هر حال عابديني از همه لحاظ زير فشار بود چه روحي و چه مالي و چه فشارهاي ديگر، به همين دليل مجبور شد براي برطرف کردن مشکلات مالي از سپرده هاي خسروي برداشت کند و براي اين کار بايد از قوه قضاييه مجوز مي گرفتند. چون هنوز مالکيت باشگاه در اختيار خسروي است و بايد براي پرداخت حساب ها از وي نامه گرفت.

بازيکن تيم فوتبال داماش گيلان تصريح کرد: قويدل هم مدتي به باشگاه آمد و چيزي در حدود 4 يا 5 ميليارد هم هزينه کرد اما با عابديني به مشکل برخورد به همين دليل وي از باشگاه رفت و نتوانست بقيه هزينه ها را پرداخت کند.

وي تصريح کرد: الان باشگاه به شرکت هاي حمل و نقل (اتوبوس ، هواپيما) بدهکار است و همچنين قراردادهاي بازيکنان را پرداخت نکرده است و خيلي ها طلب خود را نگرفته اند.

مهدوي اضافه کرد: قراردادهاي بازيکنان ما سقف دارد و بيشتر از 500 ميليون تومان نيست حتي تعدادي از بازيکنان 70، 80 و 100 ميليون قرارداد دارند. نتوانستيم در بازي مقابل پرسپوليس که بازيکنان آن قراردادهاي ميلياردي دارند نتيجه بگيريم به هر حال ما وقتي تيم استقلال را برديم 50 تومان هم به ما تشويقي ندادند اما براي پرسپوليسي ها به منظور بردن تيم داماش پاداش هاي خيلي خوبي مي گذارند.

عابديني عليه من مصاحبه کرده که بنده 500 ميليون تومان گرفته ام آيا منظور ايشان 400 ميليون قرارداد فصل قبل من است؟!

وي در پايان خاطرنشان کرد: اميدوارم شرايط تيم خوب شود و عابديني در اين شرايط پشت تيم را خالي نکند.

پايان متن/مح

برچسب ها: ماجرای ، استعفای ، عابدینی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.