سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابراهیمی:

اولین تجربه امیدها خوب و حرفه ای بود/ قوانین جدید، جذابیت ندارد

تیم ملی والیبال زیر 23 سال کشورمان توانست در این دوره از مسابقات قهرمانی جهان جایگاه پنجمی را به خود اختصاص دهد.

رضا ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات در سطحی بسیار عالی برگزار شد، ما بدشانسی آوردیم اشتباهات فردی برخی بازیکنان باعث شد تا نتوانیم آن طور که می خواستیم در این دوره از رقابتها نتیجه کسب کنیم. 

مربی تیم ملی والیبال امید  گفت: با توجه به آن که فرمول اجرایی مسابقات به گونه ای اجرایی مسابقات به گونه ای بود که شانس برای صعودمان مثل رده های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان نبود، این مسأله به ما ضربه زد. 

وی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات طبق قوانین جدید اجرا شد که بر اساس آن بازی های هرست در پوئن 25 تمام  می شد، وقت استراحت فنی در پوئن 12 رقم می خورد. زمان اختصاص یافته برای زدن هر سرویس به جای هشت ثانیه به پنج ثانیه کاهش یافته بود. و از زمانی که توپ از بازی خارج می شد  بازیکن 10 ثانیه فرصت داشت تا خود را برای زدن سرویس آماده می کرد. 

مربی تیم ملی والیبال زیر 23 سال کشورمان در ادامه اظهار داشت: اکثر بازیها در کمتر از یک ساعت طول می کشید. 
به نظرم این سرعتی که به مسابقات داده شده بود جذاب نبود. بازیها با عجله انجام می شد و فرصت فکر کردن و تصمیم گیری دقیق نداشتیم. 
ابراهیمی در خصوص سطح داوری و میزبانی اظهار داشت: خوشبختانه در مورد قضاوتها هیچ مشکلی نبود. میزبانی هم در شرایط این آن و خوب برگزار شد. 

وی تصریح کرد: خوشبختانه در این مسابقات بازیکنان تیم ایران به خوبی توانایی های خود را به معرض نمایش قرار دادند ، بسیاری از آن ها در سنوات آینده می خواهند یک سطح بالاتر و دررده سنی بزرگسالان بازی کنند . 
این رقابت ها توانست آن ها را به جو مسابقات جهانی آشنا گرداند. 

وی تصریح کرد : در گذشته همیشه خلاء بین جوانان و بزرگسالان باعث می شه تا بازیکنانی یا تجربه کم وارد تیم های ملی بزرگسالان شوند اما مسابقات زیر 23 سال به خوبی توانست این خلاء را پرکند وبازیکنان با تجربه بالا وآمادگی خوب در رده سنی بزرگسالان والیبال خود را دنبال کنند. 
امیدوارم مسئولان فدراسیون جهانی نسبت به برگزاری این رقابت ها اقدامات را در سنوات آینده هم انجام دهند. 

مربی تیم ملی والیبال زیر 23 سال کشورمان در ادامه یاد آور شد : کسب عنوان پنجمین رقابت های زیر 23 سال جهان نتیجه بری نیست ما بالاتر از تیم آرژانتین در جدول نهایی مسابقات ایستادیم . 

می توانستیم روسیه را شکست دهیم اما آن ها از برخی جهات از ما بهتر بودند و بردند برای شکست مقابل عربستان هم هیچ توجیهی نداریم . 
به طور کلی این مسابقات تجربه خوبی برای بازیکنان و کادر فنی بود.

پايان متن/مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.