سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لایروبی و پاک سازی انهار و کانال های آب منطقه 2

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه 2 گفت : همزمان با شروع فصل پاییز وبنا بر درخواست شهردار تهران ، پاکسازی و لایروبی انهار و کانال های آب منطقه 2 به منظور جلوگیری از آب گرفتگی انجام می شود .

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از شهرداری منطقه دو تهران ، علم الهدی  با اشاره به شروع فصل پاییز ، گفت :
پاکسازی و لایروبی انهار و کانال های آب از فعالیت های همیشه ای و مداوم شهرداری منطقه است که با توجه به شروع فصل پاییز و آغاز بارندگی ها و با تاکید شهردار تهران ، این عملیات به صورت یک طرح فوریتی و جدی تر انجام می شود .

وی در ادامه در خصوص هدف لایروبی انهار و کانال های آب بیان داشت : پاکسازی انهار و کانال ها از ضایعات به منظور پیشگیری از بحران در مواقع بارندگی از جمله اهداف این عملیات هاست .

علم الهدی  در ادامه افزود : تاکنون 30 کیلومتر مسیل و 50 کیلومتر کانال روبسته و همچنین حوضچه در سطح منطقه 2 پاکسازی  توسط خودروهای سنگین  شده است .

وی تصریح کرد : حوضچه مقابل بوستان گفتگو که در بزرگراه چمران واقه شده اشت با 5 هزار و 480 متر حجم عملیات با 36 کامیون پاکسازی شده است ، همچنین مسیل حسنک در بزرگراه یادگار امام انتهای ایثارگران شمالی با 30 نیروی کارگری ، کانال های روبسته بزرگراه چمران پاکسازی و رسوب برداری شده است .

رسوب برداری مسیل اوین - درکه  با 3 حوضچه ، رسوب برداری حوضچه فرحزاد بالای فاز 2 بوستان نهج البلاغه از دیگر مسیرهای این طرح است که علم الهدی  به آن اشاره کرد .

وی به مشارکت شهروندان در طرح های پاکسازی اشاره کرد و گفت :مشارکت شهروندان در عدم تخلیه زباله و نخاله های ساختمانی در انهار و مسیل های آب از بروز آب گرفتگی به ویژه در فصل بارندگی بسیار موثر است .

وی در پایان یاد آور شد : لایروبی و پاکسازی  انهار و مسیل ها از فعالیت ها ی همیشه ای شهرداری است اما با توجه به تاکید شهردار تهران به یک طرح فوریتی تبدیل شده و تا اوایل آبان ماه به اتمام خواهد رسید.

برچسب ها: لایروبی ، انهار ، کانال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.