سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/ هفته پنجم لیگ برتر فوتبال نوجوانان قم؛

صدرنشین برابر اتحاد شکست خورد / افشین قعرنشین ماند

پنجمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های استان قم با شکست صدرنشین و تداوم قعرنشینی تیم افشین به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، در حالی که امسال 10 تیم برای قهرمانی در لیگ جوانان فوتبال باشگاه‌های استان قم با یکدیگر رقابت می‌کنند، تاکنون پنج هفته از بازی‌ها سپری شده است و تیم‌ها جدال نزدیکی برای قهرمانی دارند.

10 تیم حاضر در مسابقات فصل جاری فوتبال باشگاه‌های رده سنی جوانان استان قم در هفته پنجم این رقابت‌ها امروز در پنج بازی مهم به مصاف هم رفتند که نتایج به ضرر صدرنشین و قعرنشین و به نفع تیم‌های تعقیب کننده صدرنشین یعنی ایران‌جوان و اتحاد رقم خورد.

بعد از شروع شدن رقابت‌های لیگ رده سنی نوجوانان باشگاه‌های فوتبال استان قم با شرکت 11 تیم، مسابقات لیگ رده سنی جوانان نیز با حضور 10 تیم مدعی قهرمانی برگزار می‌شود و با توجه به سپری شدن پنج هفته از این بازی‌ها، تنها چهار هفته به پایان آن باقی‌مانده است.

این فصل از مسابقات لیگ فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های استان قم در حالی با جدال مدعیان برای کسب عنوان قهرمانی برگزار می‌شود که در پایان تیم قهرمان به عنوان نماینده فوتبال استان قم در مسابقات قهرمانی جوانان کشور معرفی خواهد شد.

در این مسابقات که به صورت دوره‌ای و تک بازی در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار خواهد شد، تیم‌های عقاب پردیسان، همای نوین، ایران‌جوان، افشید، اتحاد، ارم‌ساز، سفیر گفتمان، افشین، انصار و آبادگران با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در هفته پنجم این بازی‌ها تیم میانه جدولی افشید در مصاف با هما بازی جذاب و تماشایی به نمایش گذاشت و در شرایطی که 11 بار توپ از خط دروازه‌های 2 تیم عبور کرد، سهم تیم افشید هشت گل و در نهایت برتری هشت بر سه در پایان این بازی جذاب بود.

ارم‌ساز و آبادگران نیز دیگر دیدار حساس هفته پنجم از مسابقات فصل جاری لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌های قم را برگزار کردند که در پایان تیم ارم‌ساز با حساب سه بر یک از سد حریف خود گذشت ضمن این‌که تیم ایران‌جوان نیز در دیداری نزدیک و نفس‌گیر با حساب سه بر 2 مقابل تیم سوهان گل‌محمد به برتری رسید.

در حالی که بازی بعدی اتحاد با هما جمعه سوم آبان‌ماه برگزار می‌شود هم‌اکنون در جدول رده‌بندی لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌های استان قم تیم فوتبال جوانان سفیر گفتمان با پنج بازی و 12 امتیاز صدرنشین است، ایران‌جوان با 10 امتیاز دوم است و تیم افشین با یک امتیاز آخرین تیم جدول محسوب می‌شود./س

برچسب ها: قم ، صدر ، نشینی ، اتحاد ، شکست ، فوتبال ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.