سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال چشمگیر مخاطبان از دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم های گرمایشی وسرمایشی با استقبال چشم گیر صنعت گران ، تجار ، بازرگانان ، فعالان اقتصادی ، محققان و شهروندان روبرو شده است.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تأسيسات و سيستم هاي سرمايشي و گرمايشي؛ این نمایشگاه که در نوع خود بزرگترین نمایبشگاه خاورمیانه محسوب می شود، در سه روز گذشته شاهد حضور چشم گیری مخاطبان بود که تقریبا برای چنین نمایشگاه های بی سابقه است

کالا ها ، صنایع و تجهیزات ارائه شده دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم های گرمایشی وسرمایشی ؛ جزء صنایع بسیار پیشرفته و بزرگی هستند که چشم بازدید کنندگان را خیره می کند .

علاوه بر سالن های نمایشگاهی ، بسیاری ار صنایع عظیم تاسیساتی ، در فضای بیرونی نمایشگاه و محوطه داخلی ارائه شده و جلوه ای از بزرگترین نماسشگاه صنعت را نمایان می کند.

در این نمایشگاه بزرگ جهانی ، بیش از 500 شركت كننده داخلي و خارجي از جمهوری اسلامی ایران و 21 كشور مطرح جهان ؛ نوین ترین ، جدیدترین و آخرین صنایع و تولیدات خود را ارائه کرده اند.

فرانسه ، کره جنوبی ، انگلستان ، دانمارک، ترکیه، مالزی، ایتالیا، چین، ژاپن، کانادا، تایلند، اسلوونی، اسپانیا، ، آلمان،روسیه ، بلژیک، ایرلند ،هنگ کنگ ،آذربایجان، عربستان و امارات متحده عربی ،کشورهای هستند که شرکت ها و نمایندگان آنها در این نمایشگاه حضور دارند.

کالاهای این نمایشگاه در چهار بخش: 1.تولید کنندگان تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و تهویه شامل: دیگهای فولادی، سردخانه، برج خنک کننده و 2.تولید کنندگان پمپ لوله و شیر آلات و اتصالات شامل: شیر آلات صنعتی، لوله و اتصالات، شیرهای برقی 3.تولیدکنندگان لوازم برقی و الکترونیکی شامل: تابلو برق، آسانسور، لوازم و تجهیزات کنترل ایمنی 4- تجهیزات جانبی و خدمات شامل: عایق ها، مواد اولیه فلزی و غیر فلزی، انرژی های نو و غیره ارائه شده است.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تأسيسات و سيستم هاي سرمايشي و گرمايشي؛ فردا نیر از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.