سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

پیام تبریک باشگاه فولاد ماهان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش

باشگاه فولاد ماهان با ارسال پیام هایی جداگانه به سرپرست وزارت ورزش و جوانان ، رئیس کمیته ملی المپیک و اداره ورزش و جوانان استان اصفهان از مشارکت و تشریک مساعی خویش در حوزه ورزش همگانی ، قهرمانی و حرفه ای خبر داد.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان وبنابراعلام سایت باشگاه فولاد ماهان سپاهان ؛ همزمان با فرارسیدن روز تربیت بدنی و ورزش باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان با ارسال پیامی به صالحی امیری ، علی آبادی و محمد جواهری این روز را تبریک گفت.دربخشی از پیام باشگاه فولاد ماهان سپاهان آمده است:" فرا رسیدن روز تربیت بدنی و ورزش مجالی برای اندیشه درخصوص راهکارهای رشد و توسعه انسان معاصر و تعریف الگوهای جوانمردی و پهلوانی است؛ ضرورتی که به صورت عام در زندگی روزمره همه انسان ها و بعد از آن به شیوه حضور در فعالیت های اجتماعی و فرهنگی جلوه گری می کند.

ورزش عرصه پیشرفت را برای ایرانیان در همه رده های سنی فراهم آورده و سطح مهارت های زندگی فردی و اجتماعی نونهالان، نوجوانان و جوانان این مرز و بوم را ارتقاء می بخشد.

باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان ضمن تبریک به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش آمادگی خویش را جهت مشارکت و تشریک مساعی در رشد شناسه سلامت عمومی ، ورزش قهرمانی و حرفه ای و موفقیت ورزشکاران ایران اسلامی در رقابت های بین المللی اعلام می نماید/س.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.