سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح بيستمين پايگاه شهري "اورژانس" در شهرستان كرج

با حضور مسئولان استاني، مسئولان دانشگاه علوم پزشكي البرز و اورژانس كشور، بيستمين پايگاه شهري شهرستان كرج در منطقه حصارك افتتاح شد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ دكتر ناصري، رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز در حاشیه مراسم افتتاح اظهار داشت : اين پايگاه اورژانس با مساحت 140 متر زير بنا و اعتباري بالغ بر 150 ميليون تومان به بهره برداري رسيد كه اين پايگاه شهري مناطق حصارك بالا- بنياد- شاهين ويلا و محدوده دانشگاه آزاد را تحت پوشش قرار مي دهد.

وی افزود: با توجه به راه هاي مراسلاتي كه از شهر كرج مي گذرند به ويژه دوآزاد راه تهران-كرج و كرج-قزوين ما توانستیم با  كمك شهرداري و شوراي شهر كرج  زمین پنج پايگاه ديگر را فراهم نمائیم.

در ادامه دکتر طالبیان  رئيس اورژانس كشور گفت: با توجه به بافت شهري كرج، مناطق مختلف از تراكم جمعيتي بالايي برخوردارهستند كه همين امر توسعه پايگاه هاي اورژانس بيشتري را در اين شهر مي طلبد.

وی تصریح کرد: با توجه به بار ترافيكي كلان شهر كرج اجراي امداد رساني هوايي با استفاده از بالگرد هاي سبك امري ضروري است که باید هرچه سریعتر نسبت به راه اندازی آن اقدام شود. وی در پايان عملكرد مركز فوريت هاي پزشكي و اورژانس استان البرز را مطلوب دانست./ح

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.