سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زارع‌زاده خبر داد

تشکيل کميته تخصصي آسيب‌شناسي انتخابات شوراها در مجلس

سخنگوي کميسيون شوراها و امور داخلي کشور مجلس از تشکيل کمیته‌‌ تخصصی آسیب‌شناسی انتخابات شوراها، ریاست جمهوری و مجلس شوراي اسلامي در این کمیسیون خبر داد.

دخيل‌عباس زارع‌زاده مهريزي  نماينده مردم مهريز و بافق در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، از تشکیل کمیته‌‌ تخصصی برای آسیب‌شناسی انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا، ریاست‌جمهوری و مجلس شوراي اسلامي در کمیسیون شوراها و امورداخلي کشور خبر داد و گفت: پس از انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا، شاهد برخي از نقيصه‌ها در نحوه برگزاري و نحوه نظارت در اين انتخابات بوديم که بر اين اساس صلاح ديديم در اولين فرصت با بازنگري در قانون انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا اين نقايص را برطرف کنيم.

وي در ادامه افزود: بر اين اساس اين کميته کار آسيب‌شناسي قانون انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا را بعد از انتخابات آغاز و هم‌اکنون  تقريباً به پايان رسانده که گزارش آن بعد از طرح در کميسيون به صحن علني خواهد رفت.
 
سخنگوي کميسيون شوراها در ادامه اظهار داشت: بازنگري در قانون انتخابات رياست‌جمهوري و مجلس شوراي اسلامي نيز در دستور کار اين کميته قرار دارد.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.