سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

امکانات تحصیلی برای روشندلان فراهم شود

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی گفت: امکانات تحصیلی برای روشندلان باید فراهم شود و به عبارت دیگر مدارس دانش‌آموزان استثنایی توسعه یابد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگا ران ارومیه ، حجت‌الاسلام روح‌الله بیگی در آئین گرامیداشت روز جهانی نابینایان در ارومیه فرا رسیدن این روز را تبریک گفت و اظهار داشت: باید در راستای بسط و توسعه دادن تعداد مدارس دانش‌آموزان استثنایی گام‌های بلندی از سوی مسئولان برداشته شود تا افراد نابینا، ناشنوا و .. از نعمت تحصیل رایگان بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه در بین این دانش‌آموزان افراد مستعد، خلاق و مبتکر زیادی وجود دارد، اضافه کرد: چنانچه امکانات و فضای فیزیکی مورد نیاز و حمایت‌های معنوی لازم را در اختیار آنها قرار دهیم، می‌توانند در عرصه‌های مختلف به مردم کشورمان خدمات ارائه داده و استعدادهای خود را به فعلیت برسانند.

بیگی با تاکید بر لزوم پیگیری جدی طرح هوشمندسازی مدارس در آذربایجان غربی، اضافه کرد: اجرای این طرح و تجهیز مدارس مناطق مختلف استان به امکانات مورد نیاز باید به صورت جدی پیگیری شود، زیرا در این صورت تحول عظیمی در حوزه آموزش و پرورش ایجاد می‌شود.

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بین نوجوانان و جوانان این خطه استعدادهای زیادی وجود دارد که باید در راستای شناسایی، پرورش و تقویت آنها برنامه‌ریزی صورت گیرد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.