سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

با کمبود نیروی انسانی درصنعت استان قم مواجه هستیم

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی زيرساخت هاي شهركهاي صنعتي استان رامثبت دانست وعملكرد شركت شهرك هاي قم در اين زمينه را موفق ارزيابي كرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، احمد امیرآبادی فراهانی با حضور در شهرک‌ صنعتی شکوهیه قم اظهارداشت: يكي از مهمترين نيازهاي واحدهاي صنعتي در شهركهاي صنعتي وجود زيرساخت هاي مورد نياز است كه خوشبختانه شركت شهرك هاي صنعتي استان قم در اين زمينه موفق عمل كرده است.
وي با گلايه از عملكرد بانكها گفت: بانكهاي عامل آنگونه كه مي بايست و انتظار است تسهيلات مورد نياز واحدهاي صنعتي را دراختيارشان قرارنمي دهد و از سوي ديگرسهم صنعت در هدفمندی یارانه‌ها پرداخت نشده است زیرا بودجه یارانه‌ها تنها صرف هزینه‌های نقدی مردم می‌شود.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: از نکات قابل تأمل این است که با وجود موقعیت‌های شغلی با کمبود نیروی انسانی در استان قم مواجه هستیم.
وی موضوع ناکافی بودن دستمزد کارگران را مد نظر قرار داد و گفت: این موضوع در عدم استقبال نیروی انسانی تأثیر دارد.
اميرابادي با بیان تأثیر شاخص صنعتی در پیشرفت گفت: از این رو باید ما مسئولان تمام تلاش خود را برای توسعه زیرساخت‌ها به کار بگیریم.
وی به رفع مشکلات تأمین منابع انرژی شهرک‌های صنعتی اشاره کرد و گفت: برای پیشبرد اهداف خود در بخش صنعت به دنبال دریافت تسهیلات هستیم./س
برچسب ها: قم ، کمبود ، نیروی انسانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.