سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"شیش و هشت" میزبان نگاه هنرمندان است

نصرالله قادری، ابراهیم پشت کوهی، مسعود میرطاهری و پوپک رحیمی از جمله هنرمندانی بودند که از ابتدای هفته گذشته تاکنون به تماشای نمایش "شیش و هشت" به کارگردانی نیما دهقان نشستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران از روابط عمومی و امور بین المللی تماشاخانه ایرانشهر، پیش از این نیز هنرمندانی چون آیدین آغداشلو، هادی مرزبان، بهرام شاه محمدلو، فرهاد توحیدی، جمشید گرگین، پرند زاهدی، حسین کیانی، احمد ساعتچیان، رحمان سیفی آزاد، نگار عابدی، علی صالحی، امیر جعفری، رضا گوران، نوید محمدزاده، علی سرابی، اصغر همت، علی صالحی، قاسم زارع، منوچهر اکبرلو، روح الله کمانی، سینا رازانی، شیرین یزدان بخش، میلاد نعیمی، علی عامل هاشمی، فرهاد بشارتی و رضا حیدری از این نمایش دیدن کردند.

نمایش "شیش و هشت" اثری به نویسندگی کوروش نریمانی است و داستان معلمی را روایت می کند که صدای جیرجیر کفش هایش باعث نگرانی او از بروز علاقه اش به دختر پاسکال کفاش می شود. او در طول داستان تلاش دارد تا این عیب را پنهان کند. زیرا در صورت افشای آن با تصمیم منفی ژولی رو به رو خواهد شد. همین اتفاق ساده سایر ماجراهای داستان را رقم می زند.

فرزین صابونی، الهام کردا، سیامک صفری، جواد پولادی و هدایت هاشمی در این اثر نمایشی به ایفای نقش می پردازند. همچنین گلناز گلشن طراحی لباس، منوچهر شجاع طراحی صحنه و فرشاد فزونی طراحی موسیقی و افکت "شیش و هشت" را بر عهده دارند. نور الدین حیدری ماهر نیز به عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریز، احسان خبری به عنوان مدیر صحنه و محمد گودرزیانی به عنوان منشی صحنه با پروژه همکاری می کنند.

نمایش "شیش و هشت"، که اجرای آن از 4 مهرماه در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز شده، هر روز به جز شنبه ها از ساعت 18:30 میزبان علاقه مندان هنرهای نمایشی است.

همچنین برای رزرو بلیت این نمایش می توان با شماره 09361010378 تماس گرفته یا از طریق سایت تماشاخانه ایرانشهر به نشانی www.tamashakhaneh.ir/ticket اقدام به خرید بلیت اثر کرد.

لازم به ذکر است، کلیه دانشجویان با ارائه کارت دانشجویی می توانند روزهای یکشنبه تا سه شنبه هر هفته با تخفیف 25 درصدی بلیت این اثر را تهیه کنند./ص

انتهاي پيام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.