سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش "محله خوب، زندگی مطلوب" ويترين مناسبي براي نمايش خانه هاي پژوهش

سرپرست اداره مطالعات منطقه 13 با اشاره به برگزاری همایش محله‌ای با شعار "محله خوب، زندگی مطلوب" گفت: اين همايش داراي بعد نمادين و ويترين مناسبي براي نمايش خانه هاي پژهش است تا در جمع اهالي محله خود بيشتر شناخته شوند و فعاليت هاي خود را معرفي كنند.

زهره آواز در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: اين همايش اين امكان را به مردم يك محله ميدهد تا در يك فضاي مناسب با مدير محله، شوراياري و مسئول خانه هاي پژوهش فارغ از بحث‌هاي معمولي درباره محله خود گفتگو كنند و در جهت پررنگ تر كردن نقاط مثبت محله خود گام موثري بردارند.
وي تصريح كرد: : در این همایش کلیه شهروندان ساکن محلات و کلیه گروه های سنی، جنسی با توصیف نقاط مثبت محله خود از طریق ارسال مقاله، دلنوشته، تک نگاشت، شعر و داستان درخانه های پژوهش سرای محلات می توانند شرکت نمایند.
وي افزود: بعد از اعلام فراخوان كليه آثار در دبيرخانه همايش جمع آوري و با بررسي مقالات شاخص هاي مخلفت را استخراج كرده و در يك روز مشخص همايش با حضور مردم برگزار مي شود.
آواز با بيان اينكه در همايش 3 مقاله برتر انتخاب شده و مطالب آن براي مردم بازگو مي شود خاطرنشان كرد: بعد از اجراي همايش پژوهشگر محله چكيده اي از كل مقالات به دست آمده را به عنوان شاخص هاي مطلوب در قالب يك گزارش به اداره كل ارجاع ميدهد./ف
برچسب ها: همایش ، محله ، زندگی ، مطلوب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.