سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

انس ‌گرایی عامل ماندگاری انقلاب اسلامی

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه انسان دانش‌گرا باید به دنبال دانش باشد، گفت: دانش‌گرایی عامل ماندگاری انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، حجت الاسلام محمود علوی در مراسم ترحیم حاجیه خیران زارع مادر مکرمه حجت‌الاسلام حسنی قائم مقام بنیاد شهید و ایثارگران گفت : مازندران به عنوان نخستین استانی که حکومت شیعی در آن پایه‌گذاری شد دارای فضائل و ویژگی‌های خاصی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: مازندران در دوران دفاع مقدس نیز به عنوان یکی از تاثیرگذارترین استان‌های کشور نقش بسیار مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته و در هر نقطه جبهه پا می‌گذاشتیم ردپای سپاه کربلا مازندران را در آن نقاط شاهد بودیم.

وی با اشاره به اینکه امروز تصاویر شهدا در نقطه نقطه مازندران جلوه نمایی می‌کند، تصریح کرد : جوانان مخلص مازندران با عشق و معنویت و با یک دنیا عشق وارد میدان‌های نبرد حق علیه باطل شده و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

حجت الاسلام علوی با اشاره به اینکه انسان می‌خواهد جاودانه بماند و علاقه‌مند به جاودانه‌گرایی است، تصریح کرد: اسلام جاودانه‌گرایی را در زندگی با عزت و سعادت‌مندی را برای انسان تبیین و معنی کرده است.

حجت الاسلام علوی ادامه داد : انقلاب اسلامی زمانی پای گرفت که امام راحل نگاه مردم را عوض کرد و مردم کشته شدن در راه خدا را برای خود افتخار می‌دانستند.

وی تصریح کرد: شهدا در زمان قبل و بعد از انقلاب تار و پودهای طاغوت را در هم شکسته و در برابر تجاوز دشمنان قهرمانانه ایستادگی کردند و مرگ شرافت‌مندانه و زندگی عزت‌مدارانه را بر زندگی با ذلت ترجیح دادند.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه زندگی ذلت بار در بین انسان‌های مومن و مسلمان جایگاهی ندارد، تصریح کرد: امام حسین (ع) در واقعه کربلا در برابر یزید و یزیدیان به مرگ آری و به ذلت نه گفت./س

برچسب ها: عامل ، دنبال ، دانش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.