سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

حضور نمایندگان مردم تهران در مجلس در مراسم تشییع مبارز انقلابی در شیراز

پیکر مرحوم حاج رجبعلی طاهری مبارز انقلابی در شیراز با حضور نمایندگان مردم تهران و فارس در مجلس شورای اسلامی تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، در این مراسم که با حضور نمایندگان مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان مردم فارس و تهران در مجلس شورای اسلامی و جمعی از خانواده های شهدا و مردم برگزار شد پیکر این مرحوم از حرم مطهر سید علاءالدین حسین (ع) تشییع شد و در دارالرحمه شیراز آرام گرفت.

در این مراسم پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب قرائت شد .

حضرت آیت ‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت آقای مهندس رجبعلی طاهری را تسلیت گفتند.

متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم درگذشت دوست دیرین مرحوم آقای مهندس رجبعلی طاهری را که از مجاهدان با اخلاص در دوران اختناق و در دوران انقلاب و پس از آن بودند به خانواده محترم و همه بازماندگان و دوستان ایشان تسلیت می گویم و رحمت و پاداش الهی را برای آن مرحوم از خداوند متعال مسئلت می کنم.

حاج رجبعلی طاهری از مبارزان انقلاب اسلامی در حکومت ستم شاهی بود و پس از پیروزی انقلاب تاثیر بسزایی در تثبیت انقلاب در استان فارس داشت .

تلاش برای تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فارس ، نخستین نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی، نامزد ریاست جمهوری در سال 1372 و استاندار تهران از دیگر سوابق این مرحوم است .

مرحوم طاهری دیروز در سن 77 سالگی دعوت حق را لبیک گفت. ش ک

برچسب ها: نماینده ، مردم ، تهران ، فارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.