سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید چهار هیئت خارجی از نمایشگاه بین المللی تاسیسات

در دومین روز از برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تأسيسات و سيستم هاي سرمايشي و گرمايشي ، چهار هیئت خارجی از این نمایشگاه ، بازدید کردند.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تأسيسات و سيستم هاي سرمايشي و گرمايشي؛امروز هیئت های بازرگانی و تجاری کشور های روسیه ،عراق ، بنگلادش و هند؛ با حضور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از سالن ها و غرفه های نمایشگاهی ، بازدید کردند.

این هیئت های خارجی در حاشیه بازدید از نمایشگاه ، با تولید کنندگان ، تجار ، بازرگانان و انجمن های تولیدی تاسیسات ، گفت وگو کرده و وارد مذاکرات تجاری شدند.

قرار است فردا نیز چهار هیئت خارجی دیگر از دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تأسيسات و سيستم هاي سرمايشي و گرمايشي بازدید کنند.

بزرگترین نمايشگاه تأسيسات و سيستم هاي سرمايشي و گرمايشي منطقه خاورمیانه ، با حضور بیست و یک کشور جهان ، در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران ، در حال برگزاری است .

در این نمایشگاه بزرگ جهانی ، بیش از 500 شركت كننده داخلي و خارجي از جمهوری اسلامی ایران و 21 كشور مطرح جهان ؛ آخرين دستاورد ها و تولیدات خود را ارائه کرده اند.

فرانسه ، کره جنوبی ، انگلستان ، دانمارک، ترکیه، مالزی، ایتالیا، چین، ژاپن، کانادا، تایلند، اسلوونی، اسپانیا، ، آلمان،روسیه ، بلژیک، ایرلند ،هنگ کنگ ،آذربایجان، عربستان و امارات متحده عربی ،کشورهای هستند که شرکت ها و نمایندگان آنها در این نمایشگاه حضور دارند.

کالاهای ارائه شده در این نمایشگاه در پنج بخش: 1.تولید کنندگان تجهیزات سرمایشی وسردخانه اي و تهویه شامل: چيلر، سردخانه، برج خنک کننده و فن كويل2-توليدكنندگان تجهيزات گرمايشي شامل ديگ،مشعل،مشعل،رادياتور،پكيج و... 3-تولید کنندگان تجهيزات تأسيسات شامل: شیر آلات ، لوله و اتصالات،پمپ و فيلتر رسوب زداها شیرهای برقی 4.تولیدکنندگان لوازم برقی و الکترونیکی شامل: تابلو برق، لوازم و تجهیزات کنترل ایمنی وBMS 5- تجهیزات جانبی و خدمات شامل: عایق ها، مواد اولیه فلزی و غیر فلزی، انرژی های نو و غیره دراین نمایشگاه ارائه شده است.

در حاشیه این نمایشگاه چند کنفرانس ، نشست علمی ، كارگاههاي آموزشي و برنامه هاي متنوعي دیگری نیز تدارك و برنامه ریزی شده است .

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تأسيسات و سيستم هاي سرمايشي و گرمايشي؛ تا 28 مهرماه هر روز از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.