سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال سازندگان مسکن از اولین نمایشگاه بزرگ املاک و مستغلات ایران

اولین نمایشگاه بزرگ املاک و مستغلات ایران، که روز گذشته در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران افتتاح شد ، از سوی سازندگان و انبوه سازان مسکن کشور با استقبال چشمگیر مواجه شده است .

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی نمايشگاه املاک و مستغلات ايران؛ طی دیروز و امروز؛ مدیران ، مهندسان ، طراحان و کارشناسان ساخت و ساز مسکن و املاک کشور ، با حضور در این نمایشگاه ، ضمن بازدید از سالن ها و غرفه های نمایشگاهی، با شرکت ها ساختمانی وارد گفتگو و مذاکره شدند.

پیش بینی می شود در روزهای آینده نیز علاوه بر مدیران و مهندسان ساخت و ساز، چند هیئت خارجی نیز از اولین نمایشگاه بزرگ املاک و مستغلات ایران بازدید کنند.

در اولين نمايشگاه املاک و مستغلات ايران ؛ ده ها انبوه ساز و شرکت ساختمانی و خدماتی ؛ جدید ترین طرح ها ، پروژها و برنامه های خود را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار داده اند.

در این نمایشگاه بزرگ که در آن همه شرکت ها،انبوه سازان مسکن و تعاونی های ساخت و ساز مسکن کشور حضور دارند ، بیش از 85 شرکت ، نوین ترین و جدید ترین طرح ها ، پروژها و برنامه های ساختمانی خود در زمینه های ، انبوه سازی ، سبک سازی و مقاوم سازی ، بازسازی بافت های فرسوده و نوین ترین سیستم های ساخت و ساز جهانی را ،ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار داده اند..

هدف اصلی از برگزاری اولين نمايشگاه املاک و مستغلات ايران ، دستیابی و برقراری تعادل قیمت در بازار مسکن، و رونق ساخت و ساز است .

ارائه روش ها و طرح های نوین ساخت و ساز ، سبک سازی و مقاوم سازی ، توجه به بازسازی بافت های فرسوده ، آشنائی مهندسان و طراحان با نوین ترین سیستم های ساخت و ساز و ایجاد محیط ایده پردازی و بیان روش‌های مختلف ساخت و ساز ؛دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است

این نمایشگاه تا 29 مهرماه ، هر روز از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاهها بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.