سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل هنرهای نمایشی بعد از تماشای نمایش "تعبیر یک رویا":

"تعبیر یک رویا" نمایش صادقانه فرهنگ ایرانی است

مدیر کل هنرهای نمایشی بعد از تماشای نمایش" تعبیر یک رویا"، به کارگردانی خیرالله تقیانی پور، در تالار قشقایی این اثر نمایشی را روایتی صادقانه از فرهنگ ایرانی توصیف کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، قادر آشنا با بیان این مطلب اظهار کرد: نمایشی که امشب شاهد اجرای آن بودم، اثری متفاوت تر و بسیار بهتر از آن چیزی بود که در جشنواره تئاتر فجر دیدم. این نمایش در طول زمان اجرای خود به راحتی توانست با تماشاگر خود ارتباط  برقرار کند و این نشان دهنده محتوای خوب و کار با کیفیتی است که گروه اجرایی نمایش برای مخاطب آماده کرده است.

مدیرکل هنرهای نمایشی در ادامه افزود: نمایش "تعبیر یک رویا" نشان دهنده فرهنگ، هویت و ذات ایرانی بود که توانست عناصر اجرایی را نیز همخوان با این مضامین به تماشاگر ارائه دهد. این نمایش به خوبی بازتاب دهنده سرشت مردم ایران زمین  بود که همواره از عداوت ها و دشمنی ها به دور بودند.

وی با بیان اینکه نمایش در بردارنده حکایت جذابی از فرهنگ ایرانی است، خاطرنشان کرد: این نمایش به ما نشان داد که مردم ایران هرجا اشکالی بوده، همواره درصدد جبران آن بر آمدند و در مقابل دین ستیزی ها و ظلم و ستم مقابله کردند. روایتی که در اجرا و کارگردانی کار قابل قبول و جذابی بود./ص

انتهاي پيام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.