سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازیگر نقش "ابراهیم" در سریال شبانه شبکه 2:

نجات بچه ها از پلیدی های جامعه هدف اصلی "همه بچه های ما"

بازیگر نقش ابراهیم در سریال شبانه شبکه 2، نجات بچه های برسرپرست از پلیدی های جامعه راهدف اصلی سریال "همه بچه های ما" دانست.

"داوود پورحسن" (بازیگر نقش "ابراهیم" در سریال "همه بچه های ما" شبکه 2) در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: سالها تجربه کار با "تاجبخش فنائیان" را در پروژه هایی چون سریال "حجربن عدی" داشته ام و در زمینه نمایش نیز نمایشنامه های بسیاری را با او کار کرده ام و به همین دلیل "فنائیان" از من و ویژگی های بازی من شناخت کافی دارد.

*** علاقه به نقش "ابراهیم"

وی تصریح کرد: با شناخت و همچنین ارتباط نزدیکی که با "فنائیان" داریم، این نقش برای من در نظر گرفته شد.

پورحسن افزود: ضمن اینکه به نقش "ابراهیم" علاقه داشتم، نظر و انتخاب کارگردان نیز برایم اهمیت بسیاری دارد.

*** بازیگران "همه بچه های ما"

بازیگر نقش "ابراهیم" با اشاره به کیفیت ایفای نقش از جانب بازیگران مقابل این نقش گفت: در سریال "همه بچه های ما"، تمامی بازیگران کیفیت ایفای نقش قابل توجهی داشتند و بازی "امیر آقایی"، "ستاره اسکندری" و "محمود عزیزی" زبانزد شده است.

پورحسین افزود: تجربه "فنائیان" در زمینه بازی گرفتن از بازیگران  همچنین کارآشنابودن هنرمندان حاضر در این سریال تلویزیونی، موجب بالابودن کیفیت شخصیت پردازی در "همه بچه های ما" شده است.

*** رسیدگی به بچه های بدسرپرست در "همه بچه های ما"

پورحسن با اشاره به هدف سریال شبانه شبکه 2 سیما اظهار داشت: بچه های بی سرپرست و بدسرپرست در کشور ما زیاد وجود دارند و هدف اصلی این سریال، توجه و رسیدگی به این بچه ها است.

وی افزود: با پخش این اثر تلویزیونی شاید یکسری افراد خیر پیدا شود و بتوانند این بچه ها را از پلیدی های جامعه دور و به آنها کمک کنند.
گفتنی است؛ سریال "همه بچه های ما" شنبه تا چهارشنبه ساعت 21:30 از شبکه 2 پخش می شود./ص

انتهاي پيام

برچسب ها: بازیگر ، سریال ، نقش ، شبکه دو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.