سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای موفقیت در المپیک 2016;

رفوگر: رئیس آینده فدراسیون باید برنامه های مدیر تیم های ملی را ادامه دهد

رئیس انستیتو بین المللی کشتی ایران گفت: اگر در کشتی کارتان استمرار داشته باشد و از تنگناها و موانع هراسی نداشته باشید، قطعا موفق خواهید شد.

سید جواد رفوگر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد که حاصل یک کار گروهی و با برنامه ریزی مناسب بود این امر را نشان داد و خوشبختانه با تلاشهای بی وقفه کادر فنی شاهد قهرمانی جهان بودیم.

وی ادامه داد: در کشتی هیچ وقت سابقه نداشته که تیم ملی ما از مسابقات جهانی یا المپیک برگردد و بعد از آن شش ماه تمرینات تعطیل نباشد اما خوشبختانه هم اکنون شاهد هستیم که برنامه های از پیش طراحی شده طبق زمان بندی خود در حال پیگیری است.

رفوگر در مورد برگزاری مجمع فدراسیون کشتی نیز گفت: مسلما اعضای مجمع فدراسیون کشتی با استقلال کامل و در یک فضای دموکراتیک بهترین فرد را برای ریاست فدراسیون کشتی انتخاب می کنند.

رئیس سابق فدراسیون کشتی افزود: اکثریت مجمع با روسای هیئت های کشتی است و آنها در چند سال اخیر بدون دریافت حتی یک ریال از فدراسیون در شرایط خاص و تنها به عشق کشتی کار را پیش برده اند و مسلما در این میان با درایت خود بهترین فرد را برای ریاست کشتی انتخاب می کنند.

وی در ادامه در مورد اولویت رئیس آینده فدراسیون کشتی اظهار داشت: ایجاد مدیریت یکپارچه، ساماندهی به مشکلات مالی، رسیدگی معنوی و مادی به هیئت های کشتی سراسر کشور و طرح بستر سازی و پشتوانه سازی باید در اولویت برنامه رئیس آینده کشتی باشد.

رفوگر خاطرنشان کرد: رئیس آینده فدراسیون کشتی علاوه بر داشتن مدیریت در زمینه های مختلف باید برنامه های فنی تدوین شده توسط مدیرتیم های ملی کشتی را ادامه دهد تا در نهایت بتوانیم همچون مسابقات جهانی بوداپست در المپیک 2016 نیز به موفقیت های بزرگی برسیم.

پایان متن/آق
 
برچسب ها: رفوگر ، کشتی ، مجمع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.