سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای«سپید و سیاه» در استکهلم و اوپسالا سوئ

گروه «سپید و سیاه» به مدیریت پیمان میرآقاسی و خوانندگی وحید تاج شب گذشته(جمعه 26 مهر) کنسرتی را در استکهلم سوئد به روی صحنه برد و فردا نيز در ادامه تورهاي اروپايي خود در اوپسالا سوئد كنسرت خود را اجرا مي كند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع رساني موسيقي ايران (ناي)، پیمان میرآقاسی  گفت: این اولین اجرا از سلسله اجراهایی است که در تور کنسرت های اروپایی گروه«سپید و سیاه» تدارک دیده شده بود و در شهر استکهلم به روی صحنه رفت.
 
مدیر هنری گروه«سپید و سیاه» در ادامه افزود: ما در این کنسرت که در استکهلم برگزار شد قطعاتی از آلبوم«از روزگار رنگ آمیز» را برای مخاطبانمان اجرا کردیم. همچنین ما یک بسته شاد موسیقایی از موسیقی های کردی و دزفولی تدارک دیده بودیم که در این برنامه اجرا شد.
 
وی همچنین عنوان کرد: ما امروز راهی اوپسالا خواهیم شد تا دومین اجرای مان در کشور سوئد را روز یکشنبه 28 مهر در این شهر به روی صحنه ببریم.
 
میرآقاسی ادامه داد: این در حالی است که ما پس از اجرا در اوپسالا راهی آلمان خواهیم شد تا 2 آبان در شهر کلن کنسرتی را برگزار کنیم.
 
گروه«سپيد و سياه» را در این کنسرت ها سورنا صفاتی(سنتور)، مریم رضایی نژادیان(تار), کورش دانایی (تنبک)، مریم خدابخش(عود)، فرشاد صارمی(کمانچه)، مهشید خیرالدین(ساز های ضربی)، وحید تاج(خواننده) و پیمان میرآقاسی(قیچک آلتو) همراهی می کنند./ص
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.