سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عسلویه/

وجود 18 هزار جلد کتاب در کتابخانه آبپخش / ایجاد 4 ایستگاه مطالعه

رئیس کتابخانه عمومی آبپخش از وجود 18 هزار جلد کتاب در کتابخانه آبپخش خبر داد و گفت: به زودی چهار ایستگاه مطالعه در نقاط مختلف این شهر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، علی دهقان شامگاه جمعه در آئین رونمایی از تابلو و تندیس شهید شاهینی در کتابخانه عمومی آبپخش اظهار داشت: کتابخانه از اماکن ارزشمند در زمینه بسط فرهنگ است و تقویت این مجموعه فرهنگی را باید تقویت فرهنگ یک جامعه بدانیم.

وی افزود: تغییر نام کتابخانه عمومی آبپخش به دلیل هم‌نامی این کتابخانه آبپخش و دیلم موضوعی است که در یک سال گذشته مورد توجه بوده و این مهم در جلسات کارشناسی و با حضور مسئولان و نخبگان فرهنگی مورد بحث قرار گرفته است.

رئیس کتابخانه عمومی آبپخش خاطرنشان کرد: شهید شاهینی از افتخارات فرهنگی شهر آبپخش و استان بوشهر محسوب می‌شود و طبق تصمیم شورای نام‌گذاری و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر، کتابخانه عمومی آبپخش به‌نام شهید شاهینی مزین شد.

دهقان بیان داشت: هم‌اکنون تغییرات نام کتابخانه عمومی آبپخش در سامانه کتابخانه‌های عمومی کشور و سیستم اداری کتابخانه‌های عمومی اعمال شده و تمامی فعالیت‌های روزانه و مکاتبات کتابخانه عمومی آبپخش با عنوان شهید شاهینی انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: در سال‌های اخیر با فعالیت‌های وسیعی که در منطقه آبپخش صورت گرفته، بازدید و استقبال مردمی از کتابخانه عمومی این شهر به میزان چشمگیری افزایش یافته و نام‌گذاری صورت گرفته سبب درخشش نام شهید شاهینی در عرصه فرهنگ آبپخش می‌شود.

این مسئول با تاکید بر غنای مخازن کتابخانه عمومی آبپخش ادامه داد: کتابخانه عمومی آبپخش یکی از غنی‌ترین مخازن در میان کتابخانه‌‎های عمومی منطقه را دارد و در رشته‌های مطالعاتی مختلف توان پاسخگویی به نیاز مطالعاتی جوانان و شهروندان آبپخشی را داریم.

رئیس کتابخانه عمومی آبپخش عنوان کرد: تقویت مخازن کتابخانه عمومی آبپخش متناسب با درخواست‌های مراجعین کتابخانه عمومی آبپخش و جمعیت دانشجویی این شهر صورت گرفته است و این موضوع در افزایش ارتباط مردم و کتابخانه عمومی موثر بوده است.

دهقان عنوان کرد: هم‌اکنون بالغ بر 18 هزار جلد کتاب در مخازن کتابخانه عمومی آبپخش وجود دارد و در زمینه کتب تخصصی رشته حقوق، مدیریت و کامپیوتر غنای قابل توجهی در مخازن این کتابخانه عمومی وجود دارد و بخش عظیمی از آنها از طریق طرح کتاب من تامین شده است.

وی اذعان داشت: ایجاد چهار ایستگاه مطالعه در مراکز عمومی شهر آبپخش از اقداماتی است که در روزهای آتی شاهد آن خواهیم بود و این امر گامی در راستای تداوم ایجاد ایستگاه مطالعاتی در ادارات آبپخش است که در سال‌های قبل صورت گرفته است.
برچسب ها: عسلویه ، آبپخش ، کتابخانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.