سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر:

1800 مقرری‌بگیر بیمه بیکاری در استان بوشهر داریم

مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: در نیمه نخست امسال تعداد کل مقرری‌بگیران بیمه بیکاری در این استان یک‌هزار و 840 نفر بوده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران حمید‌رضا پناه اظهار کرد: تلاش می‌شود تا زمینه برای فعالیت‌های اقتصادی به منظور ایجاد اشتغال پایدار در استان بیش از پیش فراهم شود.

وی اضافه کرد: این اداره کل توجه به مقرری‌بگیران و رفع مشکلات آنان را در دستور کار داشته است و در این راستا پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد.

مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر خاطرنشان کرد: حل معضل واحدهای تولیدی مشکل‌دار از دیگر اولویت‌های ماست تا فرصت اشتغال برای افراد جویای کار بیش از گذشته فراهم شود.

پناه تصریح کرد: تشویق و بسترسازی برای جذب مقرری‌بگیران توسط کارفرمایان، کمک به واحدهای مشکل‌دار برای حفظ و تثبیت اشتغال موجود و ایجاد تعادل در منابع و مصارف صندوق بیمه بیکاری از اهداف مهم این اداره کل است.

مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: با تلاش و جدیت همکاران اجرایی و ستادی، مقرری بیمه بیکاری 132 نفر در شش ماه نخست سال جاری از طریق خود اظهاری، قبول نکردن شغل پیشنهادی، عدم حضور و غیاب و همچنین شناسایی اشتغال پنهان قطع شده است که از این رهگذر مبلغی بیش از 7 میلیارد ریال صرفه‌جویی و برگشت منابع به صندوق بیمه بیکاری را داشته‌ایم.
برچسب ها: بیمه ، بیکاری ، بوشهر ، تعاون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.