سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از تساوی 2 بر 2 مقابل تراکتورسازی؛

فرکی : تساوی در خانه تراکتورسازی حکم 3 امتیاز دارد/جلالی:بازی ما با فولاد یک مسابقه ۶ امتیازی بود

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت:‌ از کسب این یک امتیاز رضایت داریم و این تساوی در خانه تراکتورسازی حکم 3 امتیاز دارد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران حسین فرکی در نشست خبری گفت: با توجه به فضای تبریز می‌دانستیم بازی ساده‌ای نداریم. روی هر دو دروازه موقعیت‌های زیادی به وجود آمد و این نشان از کیفیت خوب مسابقه دارد. از کسب این یک امتیاز رضایت داریم و این تساوی در خانه تراکتورسازی حکم 3 امتیاز دارد.



فرکی در مورد داوری دیدار مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: در مورد داوری قضاوت نمی‌کنم به من گفته‌اند پنالتی درست بوده اما اگر غیر از این باشد من نمی‌توانم کاری را انجام دهم.


سرمربی فولاد خوزستان در مورد اینکه تیمش همانطور که خوب گل می‌زند گل‌های زیادی می‌خورد، گفت: اعتقاد دارم تیمی که گل می‌‌خورد از جلوی زمین می‌‌خورد همانطور که دیدید روی گل دوم بازیکن ما گوشه نقطه کرنر زمین تراکتورسازی توپ را از دست داد و همان توپ با اشتباه دروازه‌بان تیم وارد دروازه شد. در تمرینات تلاش می‌کنیم که این مسئله نیز برطرف شود.

فرکی در سوالی مبنی بر کیفیت لیگ خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم بار فنی لیگ امسال نسبت به چند سال گذشته بالاتر بوده و این مسئله هم به خاطر 16 تیمی شدن لیگ قابل پیش‌بینی بود چرا که می‌بینیم لیگ دسته اول باکیفیت‌تر شده است.

وی در پاسخ به سوالی در مورد فساد در فوتبال و اینکه آیا این مسئله در داوری‌ها تاثیرگذار بوده است، گفت: اگر فسادی باشد باید ریشه‌کن شود. چون من تا به حال با این مسائل روبرو نشدم نمی‌توانم ایمانم را بدهم و چنین حرفی بزنم اگر فسادی است باید با مستندات با آن برخورد شود.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز : بازی ما با فولاد یک مسابقه ۶ امتیازی بود
 
 
جلالی افزود: اشتباهات داوری بخشی از مسابقات ورزشی است، اما به عقیده من داور باید به خاطر اشتباهاتش جریمه شود. وقتی اعتراض نکنیم هیچکس از حق ما دفاع نمی‌کند.وقتی داور پنالتی ما را اعلام نمی‌کند باید محروم شود تا به اشتباه کردن عادت نکند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی عنوان کرد: نمی‌دانم چه باید بگویم. امیدوارم مسئولان باشگاه شرایط داوری را بررسی کنند، چون واقعاً در بازی امروز داور اشتباه کرد. این بازی یک مسابقه 6 امتیازی بود و یک بازی معمولی نبود که داور بتواند به راحتی اشتباه کند.

وی افزود: بین دو نیمه با بازیکنانم صحبت کرده و آنها را آرام کردم. همه دیدند باوجود اینکه داور چند اشتباه داشت در نیمه دوم بازیکنانم اصلاً به داوری اعتراض نکردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.