سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی تشکیل مجمع انتخاباتی فدراسیون شنا؛

ورنوس: عدم ثبات مدیریتی، نابسامانمان کرده است

مجمع انتخاباتی فدراسیون شنا، شیرجه، و واترپولو شنبه 27 مهردر سالن اجتماعات آکادمی ملی المپیک برگزار می شود.

شهرناز ورنوس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به نظر من با توجه به این مسئله که شنا یکی از رشته های پایه محسوب می شود. فردی باید به عنوان رئیس انتخاب شود که مشکلات و سختی های مربوط به این رشته را به خوبی درک کرده باشد.

نایب رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در امور بانوان تصریح کرد: رئیس جدید فدراسیون باید کسی باشد که کارشناسان و اهالی فن این رشته را می شناسند و به محض پایان انتخابات برنامه های خود را بدون هیچ مشکلی به مرحله اجرا درآورد این گام ما را به هدفمان که همان رشد این رشته است نزدیکتر می کند.

وی از مهمترین مشکلات شنای بانوان به عدم برگزاری را مسابقات با شناگران کشورهای اسلامی عنوان کرد و گفت: باتوجه به حضور سرپرستان متعدد و نبود ثبات مدیریتی در رأس هرم فدراسیون در بخش بانوان مشکلات متعدد و بزرگی به وجود آمد.

ورنوس تصریح کرد: حدود 2 سال است که مدیران این فدراسیون دائم در حال تغییر هستند، سرپرستان به دلیل عدم اطمینان از حضورشان در رأس فدراسیون دستشان برای اجرای برنامه ها و تصمیم گیریها بسته است و نمی توانند نسبت به تنظیم برنامه ای بلند مدت اقدام کنند.

نایب رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در امور بانوان در ادامه افزود: تمرینات تیم ملی شنا بانوان به دلیل کنسل شدن مسابقات برگزار نمی شود و همین امر باعث افت انگیزه ملی پوشان و استعدادهای ناب این رشته شده، بسیاری از شناگران ملی پوش کشورمان به دلیل بی انگیزگی فعالیت حرفه ای در این رشته را رها کرده و به رشته های دیگر از جمله قایقرانی روی آورده اند.

ورنوس گفت: عدم ثبات مدیریتی در فدراسیون تمامی رشته ها و بخش ها را تحت شعاع قرار می دهد و به وضعیتی که هم اکنون شنای بانوان درآن به سر می برد می رسد.

پايان متن/مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.