سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تفكر توسعه پايدار بر نقش HSE در رشد بهره وري تاكيد دارد

مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز غرب گفت: با توجه به مفهوم تفكر توسعه پايدار، وجود HSE در بهبود شرايط كاري نقشي مهم و حياتي ايفا مي كند و اين تفكر، بر نقش HSE در رشد بهره وري تاكيد دارد.


به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، صفرعلي رئيسي، با اشاره به اينکه با سرمايه گذاري هاي خوبي در صنايع زيرمجموعه وزارت نفت، صورت گرفته است افزود: صيانت از اين سرمايه ها از جمله حوزه تربيت نيروي انساني متخصص، ساخت تاسيسات عظيم استحصال، انتقال، پالايش، فرآوري و توليد محصولات گازي، نفتي و پليمري از اهميت ويژه‌اي برخوردار است.

وي با اشاره به نقش غيرقابل انكار واحد HSE در مناطق عملياتي اين شركت، از تلاش هاي اين واحد در ستاد و مناطق عملياتي قدرداني و ابراز اميدواري كرد: همانطور كه طي 2 سال گذشته حادثه اي در اين شركت رخ نداده است، اين روند ادامه يابد.

رئيسي با اشاره به حساسيت بالاي مناطق عملياتي شركت نفت و گاز غرب و همچنين وجود بقاياي جنگ تحميلي و تعدد مين ها در اين مناطق، گفت: لازم است به مقوله بهداشت و ايمني، نگاهي جامع داشته باشيم و پيشگيري از حوادث را در اولويت امور قرار دهيم.

مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز غرب در ادامه به بيان اهميت تداوم توليد در واحدهاي عملياتي اشاره و اظهار كرد: بروز كوچكترين حادثه در مناطق عملياتي شركت، علاوه بر حوادث جبران ناپذير مالي، مادي و احتمالا انساني مي تواند با توجه به نقش شركت در تامين سوخت مورد نياز غرب كشور، مشكل ساز شود.

وي با تاكيد بر لزوم فرهنگ سازي در حوزه بهداشت و ايمني گفت: پيشگيري و اجراي دستورالعمل هاي HSE، جز با فرهنگ سازي در طول زمان و برنامه ريزي بلندمدت براي دروني سازي كردن اين فرهنگ در سازمان ميسر نيست.

رئيسي همچنين بر حمايت كامل شركت از ايده هاي خلاقانه در اين حوزه تاكيد كرد و افزود: برنامه هاي پايش پارامترهاي زيست محيطي در بخش هاي مختلف شركت نفت و گاز غرب به طور منظم و مداوم پيگيري و به اجرا گذاشته مي شود.

به گفته وي، در اين برنامه ها با استفاده از خدمات آزمايشگاه هاي معتمد سازمان حفاظت محيط زيست، كليه پارامترهاي زيست محيطي مورد سنجش قرار مي گيرد.

رئيسي خاطرنشان كرد: حفظ سلامت محيط كار و بهره مندي از مجموعه‌اي عاري از حادثه، نيازمند مشاركت تمامي همكاران است.


برچسب ها: بهره وری ، توسعه ، پایدار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.