سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار منطقه 9 خبر داد:

ساماندهی مسیر ورودی حجاج به پایتخت

شهردار منطقه 9 تهران از ساماندهی مسیر ورودی حجاج به ورودی غربی تهران خبر داد و گفت: مسیرهای منتهی به میدان آزادی از فرودگاه مهرآباد مناسب سازی می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مهندس حسین سلطانی در این خصوص اظهار داشت: از سالهای گذشته ، عملیات ساماندهی مسیر تردد حریم فرودگاه مهرآباد و معابر منتهی به میدان آزادی در دستور کار این شهرداری قرار گرفته و در فازهای مختلفی اجرایی شده است.
وی تصریح کرد: چندی پیش وقایع شهر مکه و خانه کعبه در قالب سیر تاریخی ساخت کعبه در خیابان حجاج به متراژی حدود 2 هزار و 400 مترمربع و بر روی دیواره فرودگاه مهرآباد نقش بست.
مهندس سلطانی افزود: طرح نگهداشت فضای سبز محدوده فرودگاه نیز به شکل مناسبی پیگیری می شود و ایجاد فضای سبز و قطعات گلکاری جدید جلوه خاصی را به این بخش از پایتخت بخشیده است.
وی همچنین با اشاره به طرح های ایمن سازی سطح محدوده بر لزوم مناسب سازی معابر تاکید کرد و افزود: نصب و مرمت انواع تابلوها و علائم ترافیکی و خط کشی های محوری در معابر حاشیه فرودگاه انجام شده است.
شهردار منطقه 9 با اشاره به عملیات عمرانی در معابر منتهی به میدان آزادی و به ویژه مسیر حجاج گفت: عملیات پیاده روسازی و نقایصی که پیرامون آسفالت محدوده وجود داشت در خیابان های حجاج و معراج در حال انجام است و با توجه به آغاز فصل بارش و بازگشت حجاج ، این موضوع با جدیت دنبال می شود.
مهندس سلطانی خاطرنشان کرد: تمامی تمهیدات و اقدامات جهت رفاه حال حجاج در مسیرهای ورودی غربی تهران در نظر گرفته شده و طبق برنامه ریزی معینی اجرایی می شود.         

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.