سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سامانه 137 جنوب غرب پايتخت در نيمه اول مهرماه سال 92

مدير سامانه 137 شهرداري منطقه 18 از عملكرد سامانه 137 اين منطقه در نيمه اول مهرماه سال 92 خبرداد.

 اميد سليماني در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت:  2 هزار و 336 پيام شهروندي در نيمه اول مهرماه سال 92 به سامانه 137 شهرداري منطقه 18 ارسال شده است.  
وي با بيان توضيحات بيشتر افزود:  در همين راستا،ناحيه يك با تعداد 705 مورد بيشترين و بخش اتوبوسراني با يك مورد كمترين تعداد پيام ها را به خود اختصاص داده اند.
سليماني با اشاره به پيام هاي ارسال شده به سامانه 137 شهرداري منطقه 118 افزود:  
پيام هاي شهروندي ارسال شده به سامانه 137 شهرداري منطقه 18 شامل ناحيه دو با 512 پيام شهروندي،ناحيه 4 با 440 پيام شهروندي،ناحيه 3 با 362 پيام شهروندي،ناحيه 5 با 255 پيام شهروندي،ناحيه 7 با 27 پيام شهروندي ناحيه 6 با 14 پيام شهروندي،حوزه معاونت اجتماعي با 9 مورد پيام شهروندي،معاونت فني وعمران با 7 پيام شهروندي و حمل و نقل نيز با 2 پيام شهروندي است.  
وي ادامه داد:  بر اساس آمار سامانه 137 شهرداري منطقه 18،به ترتيب ناحيه2، 4، 3، 5، 7، 6 و حوزه هاي معاونت اجتماعي، فني و عمران و حمل ونقل و ترافيك در جايگاه هاي دوم تا يازدهم قرار دارند.  
سليماني در پايان با اشاره به عملكرد سامانه 137 شهرداري منطقه 18 افزود:با توجه به پيام هاي ارسالي شهروندان به سامانه 137 شهرداري منطقه 18، ميانگين سرعت انجام كار اين منطقه 40 ساعت بوده كه شهرداري ناحيه 3 با 31 درصد داراي كمترين ميزان عدم رضايتمندي در بخش هاي پيام هاي سد معبر و آسفالت است./
 

برچسب ها: پیام ، شهروندی ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.