سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با دومین جشنواره تسنیم؛

50 پروژه محله محور بانوان در غرب تهران اجرا شد

معاون اجتماعی وفرهنگی منطقه5 گفت: همزمان با اجرای دومین جشنواره تسنیم پروژه های اجتماع محور بانوان تدوین وبیش از 50پروژه اجرایی شد.

 
 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مسعود خسروی ، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت : هم زمان با  اجرای  دومین جشنواره تسنیم درمحلات بیش از 70 پروژه  اجتماع محور با مشارکت فعال بانوان غرب تهران جمع آوری شد .
 
وی گفت : با تشکیل کانون‌ها و گروه‌های همیاری اجتماعی که از اهداف مهم جشنواره تسنیم است مشکلات محله‌های این منطقه شناسایی شد و 50 پروژه کوچک محلی برای رفع آن طراحی شد که مراحل اجرایی آن آغاز شده است .
 
معاون شهردار با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی تسهیل گری گفت : تقویت نهاد خانواده ، جلب مشارکت بانوان ، ترویج سبک زندگی ایرانی‌ ـ‌ اسلامی و توانمندسازی از جمله پروژه ها وطرح های تدوین شده دراین بخش است.
 
خسروی با اشاره به برگزاری  اختتامیه دومین جشنواره تسنیم گفت: در این مراسم ضمن برپایی نمایشگاه  توانمندی های بانوان و فعالیت کانونهای 9گانه خانه های تسنیم منطقه، ، از کارشناس امور بانوان برتر، مدیر محله برتر، مسئول خانه تسنیم برتر و برگزیدگان جشنواره خوشنویسی کوثر، عکاسی و بهترینها از دورریختنی ها، تقدیر به عمل می آید.
964750    
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.