سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جشنواره پژوهشی اعلام میشود؛

انتخاب "پژوهشگر برتر" دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

چهاردهمین جشنواره پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هم زمان با هفته پژوهش در آذرماه سال جاری با معرفی برگزیدگان حوزه پژوهش و دانشجوی برتر پژوهش در تالار امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران؛ جشنواره پژوهشی همه ساله با هدف معرفی برگزیدگان عرصه علم، پژوهش، فناوری و نوآوری و نیز در جهت فراهم سازی زمینه های لازم به منظور گسترش فعالیت های علمی و پژوهشی برگزار می گردد. 

بر اساس این گزارش  برجسته کردن فعالیت های پژوهشی درسطح دانشگاه، معرفی و تقدیر از پژوهشگران برگزیده، مولفین  و  مترجمین  آثار  علمی و نمایش فعالیت تحقیقاتی  واحدهای  مختلف تابعه  و  بالاخص  مراکز تحقیقاتی وابسته به دانشگاه، علاوه بر ایجاد و یا افزایش انگیزه در بین محققین دانشگاه موجب آشنایی بهتر و بیشتر پژوهشگران با یکدیگر گردیده و می تواند زمینه ساز برقراری ارتباطات علمی و انجام  فعالیت های مشترک در بین اعضا هیات علمی گردد، علاوه بر این برگزاری این جشنواره فرصت  مناسبی را برای متولیان  امور و محققین  فراهم می آورد تا با طرح و بررسی مسایل و دیدگاه های مختلف به امر تحقیق، در جهت برنامه  ریزی و سوق  دادن حرکت هایی که اهداف پژوهشی دانشگاه را تحقق بخشد. گام های مثبت و اساسی بردارند.

بنابراین  شناسایی و تجلیل از نام آوران و نخبگان عرصه پژوهش کمترین گامی  است که در راستای تقویت چنین حرکتی باید برداشته شود و از این روست که معاونت پژوهشی از سال  ۱۳۷۹  هرسال اقدام به برگزاری این جشنواره همزمان با هفته پژوهش نموده است.

انتخاب پژوهشگر برتر دانشجویی دانشگاه

همچنین كميته تحقيقات دانشجويي در نظر دارد همانند سال هاي گذشته پژوهشگران برتر بخش دانشجويي را به معاونت تحقیقات و فن آوری دانشگاه معرفي نمايد.

لذا از تمامي دانشجويان مقاطع و رشته هاي مختلف علوم پزشكي دانشگاه دعوت مي شود سوابق علمي پژوهشي(Curriculum Vitae) خود را  حداكثر تا تاريخ ۱۱/۸/۱۳۹۲ (پایان وقت اداری روز شنبه ۱۱ آبان ماه) به كميته پژوهشي دانشجويان تحویل نمايند.

 شایان ذکر است که علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۲۴۳۹۷۸۹ تماس بگیرند./ح

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
امیر
۱۷:۴۶ ۲۶ مهر ۱۳۹۲
با سلام. چرا مسئولین با صراحت نمیگویند که کنکور حذف می شود یا نمیشود
من سال 94 باید کنکور بدهم یا نه؟
کنکور حذف می شود یا خیر؟؟؟؟؟؟؟