سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایش دش من به مجاورین حرم امن اللهی تقدیم شد

نمایشی که به حجاج و زائران خانه خدا تقدیم شد

نمایش "دش من" اجرای امشب خود را که همزمان با روز عرفه و شب عید قربان بود را به حجاج بیت الله الحرام تقدیم کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران؛ امشب مصادف با 23 مهر، پس از پایان نمایش "دش من" ابراهیم گله دارزاده کارگردان نمایش ضمن آرزوی قبولی عبادات در روز عرفه و عرض تبریک عید سعید قربان به حاضران و مخاطبان اجرای این شب را به حجاج و زائران ایرانی بیت الله الحرام تقدیم کرد.
نمایش "دش من"، به کارگردانی و نویسندگی ابراهیم گله دارزاده، در حالی اجراهای خود را از روز 14 مهر در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران آغاز کرد، که پس از گذشت یک هفته از شروع اجرا با استقبال بی نظیر و پرشور مخاطبان و هنرمندانی همچون؛ اکبر زنجانپور، هادی مرزبان، اسماعیل خلج، محمد ساربان، خسرو احمدی، حمیدرضا نعیمی، رضا صمدپور، حسن باستانی، شکرخدا گودرزی، افسانه زمانی، پیمان شریعتی، مهدی صفاری و ... همراه بود.
این نمایش داستانی از اواخر دوره قاجار را به روی صحنه آورده و زندگی مرد جوانی را روایت می کند که با کمک دو زن از دست قشون روس و انگلیس که در حال تعقیب وی هستند می گریزد ... .
 
وحید آقاپور، یاسمین نصرتی، سعیده آجرلی و محمد عسکری گروه بازیگران این نمایش 60 دقیقه ای را تشکیل می دهند.
 
همچنین «حمید رضا نعیمی» به عنوان مشاور کارگردان، «رضا رزم» طراحی صحنه و لباس، «عنایت خادم بشیری» موسیقی، «شهریار آریافر» طراح پوستر و بروشور، «علی زارعی» دستیار کارگردان و مدیر تولید، «مینا مقامی زاده» منشی صحنه، «امیر خدامی» عکاس و «امیر پاسنگی» به عنوان مدیر روابط عمومی با این گروه همکاری می کنند.
 
یادآور می شود، بلیت این نمایش با قیمت 10000 تومان (با ارائه کارت دانشجویی 8000 تومان) ارائه می شود، به صورت روزانه در خانه هنرمندان ایران و به صورت اینترنتی در سایت تئاتر نت و تیوال به آدرس www.theatrnet.com/ticket   و www.tiwall.com عرضه می شود. همچنین علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و یا رزرو و پیش خرید بلیط می توانند با شماره 09197328982 تماس حاصل فرمایند./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.