سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادی های کلوان و کلها را در يک روز تجربه کنيد

اگر علاقمند به کوهپیمایی و تجربه طبيعت بکر و بي نظير اين روستاهاي گردشگري هستيد، تور 1 روزه روستاي کلوان به کلها، پنجشنبه 2 آبانماه 92 برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، قلل دوگانه کهار و ناز در امتداد رودخانه کرج، مرز طبیعی کوهستان طالقان و ساوجبلاغ و آسارا محسوب می شوند که آبادی های کلوان و کلها را با درختان سربه فلک کشيده، رودخانه خروشان، بافت سنتي روستايي، آب زلال چشمه سارها و... در خود جاي داده اند.

روستاهاي کلوان و کلها درجبهه جنوبی کوهستان مرتفع "ناز" و "کهار"  استان البرز با وجود طبيعت زيباي اطراف سد کرج از جاذبه هاي کم نظير طبيعي ايران براي کوهنوران و طبيعت دوستان،محسوب می گردد.



روستاي کلوان در بخش آسارا کرج، در ميان روستاي اين منطقه از جمله اويزر، آيگان، کلها، ليلستان، آخرين روستاي محله سيرا است که نسبت به روستاهاي همجوار خود در محل مرتفع و بلندتري قرار گرفته و‏‎ ‎نسبت به آنها حکم راس را دارد و به همين دليل به نام "کلوان" به معناي بلندي،‎ ‎شناخته مي شود.



اگر علاقمند به کوهپیمایی و تجربه طبيعت بکر و بي نظير اين روستاهاي گردشگري هستيد، تور 1 روزه روستاي کلوان به کلها، پنجشنبه 2 آبانماه 92 برگزار مي شود.

در قالب اين تور مي توانيد، روستای کلوان و  پیاده روی در میان کوچه باغها تا روستای کلها، را تجربه کنيد.



قیمت تور طبیعت گردی کلوان به کلها، به علاوه 6% ارزش افزوده، به مبلغ 4.900.000 ریال می رسد.

گفتني است؛ وسیله نقلیه رفت و برگشت متناسب با تعداد نفرات، 1 وعده صبحانه در رستوران، پذيرايي ميان وعده، راهنمای طبیعت گردی، بیمه و ... از جمله خدمات اين تور است.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66902680 (10 خط) تماس حاصل فرمایید.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.