سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار مهماندار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بازگشت وضعیت عادی به جاده های کشور / عدم توجه به جلو بیشترین آمار تلفات جاده ای

فرمانده پلیس راه کشور گفت:پس از دو روز پر ترافیک جاده های کشور هم اکنون جاده های مواصلاتی از ترافیک روان و عادی برخوردار و طی این ایام عدم توجه به جلو بیشترین آمار تلفات جاده ای بوده است.

سردار محمد رضا مهماندار در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: پس از دو روز پر ترافیک سه شنبه و چهارشنبه امروز جاده های کشور به وضعیت عادی خود بازگشته است و تا کنون هیچ گزارشی مبنی بر تراکم ترافیکی در جاده های کشور گزارش نشده است.

فرمانده پلیس راه کشور اظهار داشت: پلیس راهور برای کنترل ترافیک در این ایام محدویت هایی را اعمال کرد که کماکان تا روز شنبه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بر این اساس از ساعت 6 صبح امروز تا 24 فردا تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی در محور هراز ممنوع خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین در محور فیروز کوه از ساعت 6 صبح امروز تا ساعت 24 عبور هر گونه تریلر ممنوع است.

سردار مهماندار در ادامه بیان داشت: برای روز جمعه نیز از ساعت 13 تا یک بامداد عبور هرگونه وسیله نقلیه از میدان امیر کبیر به سمت مرزن آباد ممنوع و تردد از مرزن آباد به سمت میدان امیر کبیر یکطرفه خواهد بود.
فرمانده پلیس راه کشور خبر داد : عبور وسیله نقلیه در روز جمعه در محور رودهن به سمت آب اسک ممنوع و از ساعت سه بعد از ظهر تا 1 بامداد روز بعد از آب اسک به سمت رودهن یکطرفه خواهد بود.

سردار مهماندار با اشاره به تخلف عدم توجه به جلو به عنوان بیشترین آمار تلفات جاده ای در ایام اخیر اظهار داشت:متاسفانه همچنان عدم توجه به جلو در صدر آمار دلایل تلفات جاده ای قرار دارد و درخواست ما از شهروندان توجه بیشتر به جلو و کمک همراهان سرنشینان وسایل نقلیه به این موضوع است.
وی افزود: همچنین رعایت فاصله طولی به ویژه در بزرگراههای برون شهری از دیگر نکات حائز اهمیت است که می بایست مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده پلیس راه کشور خاطر نشان کرد: در جاده های فرعی و روستایی خطر بیشتر است چراکه عرض این راهها کم است و کوچکترین انحراف می تواند پر خطر باشد و ما از شهروندان تقاضا می کنیم با رعایت نکات ایمنی و همکاری با پلیس راهور سفری سلامت را برای خود و خانواده رقم بزنند. /ل
برچسب ها: بزرگراه ، تلفات ، تخلف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.