سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران/

آموزش بیش از 11 هزار مازندرانی در طرح تربیت حافظان قرآن

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه ثبت‌ نام طرح تربیت حافظان قرآن از گروه سنی 7 تا 12 سال، 13 تا 18 سال و 19 سال به بالا انجام می‌شود، اظهارکرد: تاکنون 11 هزار و 650 نفر در این طرح ثبت‌نام کرده و در حال آموزش هستند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران ، با بیان اینکه طرح تربیت حافظان قرآن کریم در مازندران از ابتدای سال‌ جاری آغاز شد، گفت: شهرستان ساری بیشترین ثبت‌ نام در طرح تربیت حافظان قرآن کریم را انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام این طرح از گروه سنی 7 تا 12 سال، 13 تا 18 سال و 19 سال به بالا انجام می‌شود، افزود: ثبت‌نام داوطلبان به دو صورت حضوری و غیرحضوری در اداره‌کل و ادارات اوقاف و امور خیریه استان مازندران صورت می‌گیرد و تاکنون 50 درصد کلاس‌های آموزشی انجام شد.

علیزاده با اشاره به اینکه سهمیه مصوب اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران برای ثبت‌نام در طرح تربیت حافظان قرآن کریم را 11هزار و 397 نفر است، اظهارکرد: تاکنون 11 هزار و 650 نفر در این طرح ثبت‌نام کردند و در حال آموزش هستند.

وی افزود: در سال گذشته 20 مربی طرح تربیت حافظان قرآن کریم مازندران برای کسب گواهی آموزشی و ارتقای سطح آگاهی به قم فرستاده شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه تاکنون 36 نفر از مربیان طرح تربیت حافظان قرآن کریم برای آمادگی و حضور هر چه بهتر در کلاس‌های آموزشی حافظان قرآن کریم به قم فرستاده شدند، تصریح کرد: این تعداد مربیان آموزشی موفق به کسب گواهی شدند و آمادگی خود را برای شرکت در کلاس‌های طرح تربیت حافظان قرآن کریم استان مازندران اعلام کردند.

وی با بیان اینکه بیشترین شرکت‌کنند‌گان در این طرح را خانم‌ها اختصاص می‌دهد، افزود: تاکنون 4هزار و 751 مرد و 6 هزار و 898 زن در این طرح نام‌نویسی کردند.

علیزاده با اشاره به نام‌نویسی یک‌هزار و 672 نفر از شهرستان ساری در طرح تربیت حافظان قرآن کریم، خاطرنشان کرد: یک هزار و 232 نفر در شهرستان بابل و یک هزار و 118 نفر در شهرستان تنکابن در این طرح نام‌نویسی کردند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: قرآن ، حافظان ، مازندران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.