سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توضیحات پزشک تیم ملی درباره MRI چهار بازیکن تیم ملی نوجوانان

امیرعلی توابی، پزشک تیم ملی زیر17 سال درباره ام آر آی چهار بازیکن تیم ملی نوجوانان ایران به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، توابی در این باره گفت:  با توجه به اینکه فیفا یک هفته پیش و پس از اینکه لیست 21 نفره تیم ملی اعلام شده بود، به فدراسیون فوتبال و کمیته پزشکی اعلام کرد که 4 بازیکن تیم ملی زیر17 سال دیروز در بیمارستان دوبی، که بیمارستان ویژه مسابقات جام جهانی است مورد آزمایش ام آر آی قرار گرفتند.

وی ادامه دادند: البته دیروز همه 24 تیم حاضر در امارات، در بیمارستانهای مختلف آزمایش دادند و 4 بازیکن از ایران هم مثل دیگر تیم ها، مورد آزمایش قرار گرفتند. سعید عزت اللهی، امیرمحمد مظلوم، مهدی امینی و آرمین هاشمی مورد آزمایش قرار گرفتند که البته هر 4 بازیکن ماه گذشته ام آر آی شده اند و هیچ مشکلی درباره آنان وجود ندارد. 12 بازیکن دیگر هم از تیم های آرژانتین، کانادا و اتریش هم در ام آر آی حضور داشتند.

توابی در پایان گفت: با توجه به شکایاتی که تیم های اروپایی از تیم های آفریقایی به خاطر داشتن بازیکنان درشت هیکل کرده اند، فیفا آزمایش آم آر آی را برای همه تیم ها الزامی کرده است. البته فیفا قانون را اعلام کرده و اما حکم اینکه اگر تیمی بازیکن بالای 17 سال  از نظر تراکم استخوانی داشته باشد، را به فاصله کوتاهی اعلام می کند. فیفا به کشورهای  عضو اخطار داده بود که بازیکنانشان را ام آر آی کنند و با اطمینان به جام جهانی بیایند وگرنه فیفا به صورت های راندم و هوشمند از بازیکنان مورد نظر تست آم آر آی خواهد گرفت.

پايان متن/مح
برچسب ها: توابی ، پزشک ، تیم ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.