سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

پروژه هاي نفتي بيشتري در شهرستان گچساران اجرا شود

استاندار كهگيلويه و بويراحمد گفت: گچساران داراي قابليت هاي متعددي در زمينه هاي مختلف از جمله نفت و گاز است و به همين دليل بايد پروژه هاي نفتي بيشتري در اين شهرستان اجرا شود

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ، سيد موسي خادمي در نشست شوراي اداري شهرستان گچساران افزود: با افزايش روزافزون آثار مثبت نفت در اين شهرستان مي توان ظرفيت هاي بالقوه آن را بالفعل كرد.
وي بيان كرد: وجود نيروهاي استاني متخصص يكي از مهمترين توانمندي هاي شهرستان گچساران است كه بايد مورد توجه جدي قرار گيرد.
خادمي اظهار كرد: تكريم ارباب ‌رجوع از اصول مهم اداري در نظام اسلامي است و بايد توجه ويژه ‌اي به آن داشت.
وي عنوان كرد: مديران اجرايي كهگيلويه و بويراحمد بايد نقش مهمي در راستاي خدمت‌ رساني مطلوب و صادقانه به مردم داشته باشند و توسعه، پيشرفت و آباداني روزافزون اين استان نيازمند تلاش بيشتر مسوولان است.
خادمي ابراز داشت: مساله تكريم ارباب‌ رجوع تاكنون از جايگاه مطلوبي بين مديران اجرايي كهگيلويه و بويراحمد برخوردار بوده و اميد است اين روند با جديت تداوم يابد.
استاندار كهگيلويه و بويراحمد افزود: با توجه به اينكه ايران به لحاظ توليدات از جايگاه مطلوب و رقابتي در منطقه خاورميانه برخوردار است بايد براي توسعه پايدار كهگيلويه و بويراحمد تلاش شود.
خادمي گفت: با خودكفايي مردم نقش دولت در امور اقتصادي كشور كمرنگ تر خواهد شد و مردم نيز بايد تمام تلاش خود را براي گرفتن حقشان به كار گيرند.
وي بيان كرد: يكي از وظايف ذاتي و ماموريت هاي اصلي مسوولان اجرايي كهگيلويه و بويراحمد آن است كه خدمتگزاري ها را در حوزه هاي مختلف تقويت و افزايش داده و براي رشد، پيشرفت، آباداني و توسعه هر چه بيشتر اين استان از هيچ تلاشي دريغ نكنند.
خادمي اظهار كرد: منابع مالي كه در سطح ملي توزيع مي شود و حق مردم كهگيلويه و بويراحمد است با جديت دنبال خواهم كرد.
وي عنوان كرد: پيگيري مطالبات مردم كهگيلويه و بويراحمد از اولويت ‌هاي كاري مسوولان اجرايي اين استان است.
خادمي ابراز داشت: مسوولان اجرايي كهگيلويه و بويراحمد بايد نگاه هاي خود را عوض كرده و توجه به منابع مالي دولتي را كنار گذارند.
استاندار كهگيلويه و بويراحمد افزود: در پنج ماه باقيمانده امسال بايد طرح هاي راكد اين استان فعال شده و آن عده از صنايع استان كه ظرفيت توليد آنها محدود است بايد فعال شوند.
خادمي گفت: پاسخگويي صحيح به مطالبات قشرهاي مختلف مردم كهگيلويه و بويراحمد در گرو تعامل مسوولان اجرايي اين استان است و بايد مديران استاني چنين روحيه اي را در خود ايجاد كرده و از هرگونه تنش بپرهيزند.
وي بيان كرد: براي برون رفت از مسائل و مشكلات مختلف كهگيلويه و بويراحمد به ويژه در زمينه امور اقتصادي بايد به سوي سرمايه گذاري رفت.
خادمي اظهار كرد: تغيير و تحولات مديريتي نمي تواند مشكلات و معضلات متعدد شهرستان هاي هشت گانه كهگيلويه و بويراحمد از جمله گچساران را برطرف كند.
وي عنوان كرد: بايد زيرساخت هاي لازم براي سرمايه گذاري هر چه بيشتر در نقاط مختلف كهگيلويه و بويراحمد مشخص و فراهم شود.
خادمي ابراز داشت: بخش عمده اي از مردم كهگيلويه و بويراحمد به دنبال مشاغل دولتي هستند در حالي كه چنين نگرشي اشتباه است.
استاندار كهگيلويه و بويراحمد افزود: نبايد مسوولان اجرايي كهگيلويه و بويراحمد در انجام امور محوله كوتاهي كنند بلكه بايد فعال و پركار بوده و برخورد مناسبي با ارباب رجوع داشته باشند.
خادمي گفت: رمز موفقيت و آباداني روزافزون كشور در گرو هم افزايي بيشتر قواي مجريه، مقننه و قضائيه است.
وي بيان كرد: امروزه قداست جايگاه مسوولان اجرايي در عرصه خدمتگزاري به مردم در گرو نهادينه كردن خط مشي شهيدان رجايي و باهنر بوده و جاودانگي و سربلندي مديران در نظام مقدس جمهوري اسلامي نيز در سايه تحقق اين امر مهم ميسر خواهد شد.
خادمي اظهار كرد: دولت يازدهم برنامه‌ هاي مطلوبي براي توسعه همه جانبه كهگيلويه و بويراحمد و رفع مشكلات مردم اين استان در دستور كار دارد.
وي عنوان كرد: شهرستان گچساران به دليل عمق محروميت نيازمند توجه ويژه دولت تدبير و اميد است.
خادمي ابراز داشت: دولت جديد بايد به رفع مشكلات عديده كهگيلويه و بويراحمد توجه جدي كرده و مردم استان نيز چنين انتظاري از دولت دارند./س
برچسب ها: پروژه ، نفتی ، گچساران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.