سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/ تأكيد مشاور عالي مقام معظم رهبري:

به وحدت و انسجام بيش از پيش بين مسلمانان

مشاور عالي مقام معظم رهبري در نشست جبهه متحد اصولگرايان خراسان شمالي به وحدت و انسجام بيش از پيش بين مسلمانان تأكيد كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، غلامعلي حداد عادل با اشاره به استقبال مردم استان در سفر رهبری گفت: این استقبال بسیار پرمعنا بوده به طوری که بعد از سفر رهبر به خراسان شمالي موضوع سبك زندگي با نام اين استان گره خورده است.

وي افزود: حفظ وحدت و انسجام ملت ايران بوي‍ژه مجموعه اصولگرایان برای انتخابات آینده مجلس بايد تقويت و از گذشته بسيار بيشتر شود.

مشاور عالی مقام معظم رهبری در ادامه گفت: يكي از فوايد حج وحدت در پرتو توحيد و ديگري شناخت توطئه هاي دشمنان و راهي براي مقابله با آنان است.

حدادعادل گفت:دشمنان با توطئه‌های خود بین مسلمانان آتش اختلاف را در شيعه و سني شعله‌ور کردن و در تلاش هستند تا مسائل را به جنگ‌های داخلی سوق دهند.

مشاور عالی مقام معظم رهبری اظهار داشت: اكنون در سوریه شاهد مبارزه 100 هزار جوان بسيجي سوري هستيم كه همه اينها ايران اسلامي را الگوي خود قرار داده اند.

وي در ادامه با اشاره به اینکه مردم بجنورد نماینده خوبی را به مجلس شورای اسلامی معرفي كردند گفت: دکتر جعفری از نمایندگان اصولگرای مجلس به معنای واقعی است که از اخلاص و تدین بالایی برخوردار است و با تمام وجود در مسیر ارزش‌های انقلاب و دفاع از حقوق مردم قدم بر می دارد.

وي افزود: ملت ايران حماسه سیاسی را با انتخابات 24 خرداد محقق ساختند و اكنون بايد حماسه اقتصادي را بنا به گفته رهبري كه فقط با حضور هميشه در صحنه مردم ايران ممكن است تحقق پيدا كند محقق سازند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در داخل کشور ايران صحبت‌هایی برای مذاکره با آمریکا و تلاش برای رفع تحریم انجام می‌شود افزود:‌ رهبری در این باره نرمش قهرمانانه را مطرح کرده‌است از این رو برای هرگونه مذاکرات باید این رویکرد در پیش گرفته شود.

حدادعادل با اشاره به اينكه ما می‌دانیم این تحریم‌ها یک تحمیل به ملت ايران است و آمریکایی‌ها هم آن را خوب می‌دانند گفت:دشمنان اکنون سنگین‌ترین تحریم‌ها علیه ما در حوزه نفت، بانک مرکزی، سایر بانک‌ها، کشتیرانی و بیمه اعمال کرده‌اند.

وي گفت: اکنون رئیس‌جمهور می‌خواهد تا از فرصتی که بعد از انقلاب پیش آمده با ادبیات دیگری مشکلات را حل کند كه البته اصل موضوع بد نیست فقط باید عزت و حقوق کشور ما حفظ شود.

مشاور عالي مقام معظم رهبري در ادامه در جلسه نظارت و بازرسي استان نيز گفت: موضوع سبك زندگي به گفتمان مهمي در جامعه تبديل شده كه در آينده اي نزديك شاهد آثار بسيار خوب و مهمي با اين موضوع خواهيم بود.

حداد عادل گفت : فتنه سال 88 خاطره تلخي را در ذهن ها باقي گذاشت و اكنون انتخابات سال 92 خاطره به ياد ماندني و بسيار شيريني را در ذهن ها ي سراسر دنيا با حضور پرشور مردم به جا گذاشته است.

وي افزود:با خلق حماسه سياسي مردم نشان دادند كه نظام جمهوري اسلامي را قبول دارند .

حداد عادل گفت: انسان در جامعه اي كه سالم و صالح است و حاكميت ديني دارد مي تواند بهتر به كمال برسد.

مشاور عالي مقام معظم رهبري افزود:حكومت جامعه را مي تواند اصلاح كند و يا به فساد بكشاند و زندگي در حكومتي كه در آن حاكميت وجود دارد بسيار نيكو است.

وي گفت:ملت ايران ملت 9 دي است و كساني كه فكر جدايي دين از سياست و فكر اسلام آمريكايي را در ايران ترويج مي كنند سخت در اشتباه هستند چراكه با ملت 9 دي روبرو خواهند شد. /س

برچسب ها: انسجام ، وحدت ، مسلمانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.