سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

شعار مرگ بر آمریکا تداوم خواهد داشت

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند گفت: طنین شعار مرگ بر آمریکا همواره وجود داشته و تداوم خواهد داشت.

حجت الاسلام محمد علاءالدینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: شعار مرگ بر آمریکا واژه ای برگرفته از آیات قرآن کریم همچون "اشدا علی الکفار" و " قتل اصحاب الاخدود" است.

وی ادامه داد: این شعار یکی از اصلی ترین شعارهای امت اسلامی ایران در طول انقلاب شکوهمند اسلامی است که گویی عده ای به تأسف قصد حذف آن را دارند.

علاءالدینی اضافه کرد: فریاد مرگ بر استکبار و مرگ بر آمریکا نه تنها یکی از آموزه های دین مبین اسلام و قرآن کریم است بلکه با توجه به موضع گیری های اخیر باراک اوباما در کنار نتانیاهو باید نسبت به بیان پرشور تر آن برنامه هایی ویژه داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند با بیان اینکه آن موضع گیری اوباما اتمام حجتی بر دوست و دشمن درقبال آمریکا بود، افزود: با توجه به چنین حرفهایی از سوی سران استکبار باید شعار مرگ بر آمریکا به عنوان پیام آماده باش آحاد امت اسلامی مقابل گرگهای فریبکار به کمین نشسته مطرح شود، همه آنها باید بدانند که این ملت بیدار گول آن گرگها را نمی خورد.

وی ادامه داد: امروز دیگر شعار مرگ بر آمریکا تنها به مرزهای جغرافیای ایران اسلامی محدود نمی شود، چراکه به واسطه صدور انقلاب اسلامی به سایر نقاط جهان در جریان بیداری اسلامی حال بانگ دشمن شکن این شعار از حنجره و زبان همه ملل آزادی خواه این کره خاکی شنیده می شود.

علاءالدینی اضافه کرد: در دورانی که همگان از وحشت هیمنه استکبار جهانی در سکوتی مرگبار فرو رفته بودند، امت اسلامی ایران، به عنوان سردمدار مبارزه با آمریکا تحت شدیدترین فشارهای سیاسی، اقتصادی و نظامیِ زورگویان و ستم پیشگان، این شعار اصولی را سر می داد، حال که طنین مرگ بر آمریکا مرزهای کشورمان را درنوردیده، باید سکوت کنیم؟

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند افزود: نباید فراموش کرد که این شعار نه تنها بیان حق و دفاع از مظلومیت است بلکه می توان آن را واژه ای قرآنی دانست./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.