سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسي مهم ترين چالش ها در جراحی در کنگره جراحان عمومي

همزمان با آغاز به کار هشتمين کنگره سراسري جراحان عمومي کشور سه محور و چالش اصلي به علت اهميت ويژه در شاخه هاي مختلف جراحي عمومي از امروز توسط اساتيد برجسته اين رشته ها به بحث و بررسي گذاشته مي شود .

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران صبح امروز مهمترين و اصلي ترين دغدغه ها و چالشها در جراحي هاي عمومي به همت انجمن علمي جراحان عمومي کشور و همچنين با مشارکت و حمايت بيش از هفت اورگان مربوطه  در مرکز همايش هاي رازي تهران به بحث، بررسي و نتيجه گيري گذاشته ميشود که تا عصر روز بيست و ششم ماه جاري ادامه دارد .
 
بنا به اين گزارش : اعمال جراحي الکتيو، مشکلات اعمال جراحي اورژانس و جراحي و مراقبت هاي قبل و بعد از اعمال جراحي سرطان مهمترين محورهاي گفتگو و مورد بحث در اين کنگره هستند که با حداکثر امتياز مدون و مداوم ويژه جراحان عمومي و پزشکان عمومي همراه است که البته در برنامه هاي زمانبندي آموزشي در اين گردهمايي، پزشکان عمومي ، متخصصان رشته هاي جراحي عمومي، خون و آنکلوژي، روماتولوژي، زنان و زايمان ، غدد و متابوليسم و بطور کلي همه رشته هاي تخصصي پزشکي ، گروههاي هدف در اين کگره سه روزه هستند.
 
در اين گزارش آمده است : بيشترين مساله در در مان سرطان سينه است که درمانهاي جديد البته بابررسي متخصصان جايگزين حذف عضو ميشود.
برچسب ها: جراح ، کنگره ، عمومی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.