سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش بینی محصولات اپل در سال 2014

مینگ چی، یکی از تحلیل گران معروف دنیای IT، پیش بینی جالبی در مورد محصولات معرفی شده اپل در سال 2014 انجام داده است،

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، وی اعلام کرده است، که در سال آینده باید شاهد معرفی نسخه ی 12 اینچی مک بوک اپل با صفحه نمایش رتینا باشیم، همچنین اپل از نسل ششم آیپد باز هم با صفحه نمایش رتینا رونمایی می کند و احتمالا مدلی ارزان قیمت از کامپیوتر های روزمیزی آی مک را معرفی خواهد کرد. وی جزییات این محصولات را این گونه اعلام کرده است.



مک بوک ۱۲ اینچی با صفحه نمایش رتینا و همراه با طراحی جدید:
این محصول در سه ماه ی دوم و یا سوم سال 2014 میلادی با صفحه نمایش 12 اینچی، با رزولوشن رتینا، سبک تر، باریک تر و با طراحی جدید عرضه خواهد شد، همچنین از یک ساختار تاشوی جدید استفاده می کند، پردازنده ی اینتل به همراه قیمت ارزان تر نسبت به نسل فعلی از دیگر مشخصات مک بوک های 12 اینچی اپل به شمار می رود.

آی مک های ارزان قیمت:
آی مک ارزان قیمت نیز در سال آینده عرضه می شد، هدف از تولید این محصول کمک به اپل برای رقابت با کامپیوترهای روزمیزی ویندوزی می باشد، انتظار می رود آی مک ارزان قیمت حدود 10 تا 20 درصد فروش این رده از محصولات اپل را افزایش دهد.

آیپد نسل شش:
نسل جدید ایپد مانند مدل های کنونی از همان صفحه نمایش 9.7 اینچی استفاده می کند با این تفاوت که از رزولوشن و چگالی بالاتری نسبت به رتینا  بهره می برد، همچنین نسل جدید آیپد مینی با صفحه نمایش رتینا عرضه می شود، علاوه بر این محصولات شایعاتی در مورد مدل های 4.7 و 5.7 اینچی آیفون نیز وجود دارد.

برچسب ها: اپل ، محصولات ، آی تی ، IT ، apple
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.