سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیداریان:

تشکیل انتخابات خبری خوش در چند سال اخیر بود/رئیس باید بتواند مشکلات را حل کند

عضو تیم ملی شنا کشورمان از شنیدن خبر تشکیل مجمع انتخاباتی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو به عنوان یکی از بهترین اخباری که در طول چند سال اخیر شنیده است یاد کرد.

محمد بیداریان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: امیدوارم کسی که به عنوان رئیس در رأس هرم فدراسیون قرار می گیرد همان طور که در هفت تا هشت ماه گذشته کارها به طور حرفه ای انجام نشده آنها را دنبال کند. چون در طول ماه های اخیر فردی به عنوان سرپرست فدراسیون را اداره کرد که از قدیمی ها و افراد آشنا به مشکلات ورزشکاران تحت پوشش این فدراسیون است.

رکوردار شنای 100 متر کشورمان گفت: ما نیاز به رئیسی داریم که مشکلات را از نزدیک لمس کرده و بداند برای رفع آن چه راهکاری را از چه مسیری استفاده کند. به نظرم باید فردی ورزشی و اهل فن باید سکان هدایت فدراسیون را در دست بگیرد.

بیداریان در خصوص برنامه های تمرینی و آماده سازی خود گفت: حدود 45 روز است که تمرینات آماده سازی خود را با دیگر اعضای تیم ملی در استخر 9 ری تهران آغاز کرده و دنبال می کنیم، حدود 4 الی پنج ماه دیگر به اوج آمادگی خواهیم رسید.

وی گفت: مسئولان فدراسیون برنامه ریزی مسابقات لیگ و قهرمان کشوری را به گونه ای انجام داده اند که ما در اواسط برنامه های آماده سازی تمرینی تیم ملی، آمادگی خود را در طول این مسابقات محک بزنیم و این امر برای ملی پوشان بسیار خوب و تأثیرگذار است و به طور قطع نتایج بهتری را کسب خواهیم کرد.

پايان متن/مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.