سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با صدای پری ملکی ؛

" خنیا " در تالار وحدت 20 ساله می شود

کنسرت گروه " خنیا " به سرپرستی پری ملکی به مناسبت بیستمین سال فعالیت این گروه اجرا می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، گروه خنیا به سرپرستی پری ملکی با اجرای کنسرتی منتخب از برنامه های گذشته گروه و چند قطعه جدید شبی را با اعضای قدیمی و جدید سپری می کنند.

کنسرت در دو شب برگزار می شود که در هر دو شب فیلمی از فعالیت های گروه نمایش داده می شود اما در 27 مهرماه عده ای از اعضای قدیمی گروه معرفی می شوند و بروشوری از تمام افرادی که تا به حال با گروه خنیا فعالیت کرده اند، در اختیار مخاطبان قرار می گیرد و هدیه ای تقدیم اعضای قدیمی گروه می شود.

این کنسرت در دو بخش اجرا می شود که بخش اول آن در دستگاه افشاری و نوا و بخش دوم در دستگاه اصفهان و ماهور است. دو قطعه در دستگاه های نوا و ماهور با اشعار حسن ملکی و فروغ فرخزاد ساخته پری ملکی، یک قطعه با شعر فروغ فرخزاد در دستگاه اصفهان ساخته بردیا صدرنوری و سایر قطعات ساخته جلال امیرپورسعید با اشعاری از خیام، مولانا و رهی معیری اجرا می شود.

جلال امیرپور سعید، نوازنده تار؛ حسین قاسم زاده، نوازنده نی؛ هومان رومی، نوازنده کمانچه؛ بردیا صدرنوری، نوازنده پیانو؛ مرضیه رحیم زاده، نوازنده سنتور؛ آوا ایوبی، نوازنده تارباس و عود؛ بامداد ملکی، نوازنده تنبک و دوایر کوکی؛ محمد ساکی، نوازنده دف، دایره، کوزه و دهل، پری ملکی، حامد تمدن زاده، حمیرا مظاهری و مینا فرخ نژاد به عنوان همخوان در این کنسرت هنرنمایی می کنند.

گفتنی است کنسرت گروه خنیا 26 و 27 مهرماه ساعت 21:30 در تالار وحدت برگزار می شود و علاقمندان به منظور تهیه بلیت می توانند با مراکز فروش بلیت بتهوون با شماره 88313868 ، ققنوس با شماره 22738007 و 22728007 ، دفتر گروه خنیا به شماره 88008559 ، رادنواندیش به شماره 88528147 ، گیشه تالار وحدت به شماره 66705701 و شماره 09196011063 تماس حاصل نمایند./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.