سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور نمايندگاني از کميسيون امنيت ملي؛

سومين نشست سراسري مسئولان بسيج رسانه کشور در مشهد مقدس برگزار شد

سومين نشست سراسري مسئولان بسيج رسانه استان‌ها از 23 مهرماه به مدت سه روز با حضور ميهمانان ويژه در مشهد مقدس برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، در اين نشست که با حضور اعضاي استاني و برخي نمايندگان مجلس شوراي اسلامي از کميسيون‌هاي امنيت ملي و فرهنگي درحالي برگزاري است، محمود عاطفي رئيس سازمان بسيج رسانه کشور به تشريح طرح تقويت و توسعه سازمان بسيج رسانه در مجلس شوراي اسلامي پرداخت که با 238 امضا در مجلس اعلام وصول شده است.

عاطفي ضمن تشکر از همه نمايندگان مجلس شوراي اسلامي از طيف‌ها و جريان‌هاي سياسي، ابراز اميدواري کرد: با همت نمايندگان ملت اين طرح در ماه‌هاي آتي به قانون تبديل شود.
 
منصور حقيقت‌پور نايب رئيس کميسيون امنيت ملي يکي از ميهمانان ويژه اين نشست بود که در سخنراني‌اش درباره اهميت رسانه در فضاي کنوني جهان گفت: غرب و استکبار بعد از جنگ جهاني دوم براي توسعه قدرت خود بيشتر به سمت جنگ رسانه‌اي متمرکز شده‌اند و هم اکنون در فضاي سياسي جهان از رسانه بعنوان يک ابزار ژئوپلتيک استفاده مي‌شود که وسيله آن بر روي جوامع ديگر تأثير مي‌گذارد.
 
حقيقت‌پور درباره اهميت فضاي رسانه در فضاي کنوني جامعه گفت: در قائله 88 رسانه‌هاي بيگانه نقش بسيار مهم و تأثيرگذاري را ايفا کردند؛ اخبار دروغ و ساختگي را با اهداف خاص مخابره مي‌کردند و رسانه‌هاي غربي در يک جنگ نابرابر با ما وارد شدند. 

وي اظهارداشت: غرب در راستاي اهداف شوم و استکباري خود نتوانست براي نداي بيداري که از شبکه‌هاي ايراني به جهان مخابره مي‌شد را تحمل کند و در اقدامي از موضع انفعال شبکه‌هاي ايراني که براي مردم منطقه پخش مي‌شد را از روي ماهواره‌ها قطع کرد.

نايب رئيس کميسيون امنيت ملي با تاکيد بر اهميت طرح تقويت و توسعه سازمان بسيج رسانه ابراز اميدواري کرد: اين طرح با رأي بالايي تصويب شود.
 
انتهاي پيام/

برچسب ها: سومین ، نشست ، بسیج ، رسانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.