سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از بازی مقابل تایلند/ناهماهنگی تیم ملی طبیعی بود

کی‌روش: هر فرصتی برای ما طلایی است/جام جهانی زنگ تفریح نیست

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: مهم‌ترین پیغام امشب این است که فرصتی برای از دست دادن نداریم و باید تصمیم‌های لازم را برای جام جهانی بگیریم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران کارلوس کی‌روش پس از پیروزی دو بر یک تیم ملی مقابل تایلند در نشست خبری اظهار داشت: بعد از 4 ماه که بازی نداشتیم طبیعی بود در نیمه اول هماهنگ نباشیم . در ابتدای بازی کمی با عجله بازی کردیم و تلاش می‌کردیم زود به گل برسیم .در حال حاضر هفت امتیاز داریم و صدرنشین هستیم ولی مهم‌ترین پیغام امشب این است که فرصتی برای از دست دادن نداریم و باید تصمیم‌های لازم را برای جام جهانی بگیریم.

کی‌روش در مورد اینکه این مسابقه رسمی بود یا تدارکاتی ، گفت: در در جه اول باید یادآوری کنیم که وقتی بازی بین المللی است دیگر بازی دوستانه ای وجود ندارد و هر بازی اعتبار و نام کشور در یک بازی بین المللی است. سعی کردیم بازی امنی داشته باشیم چون سه امتیاز را می‌خواستیم و هدفمان یک برد بود که به آن رسیدیم نیمه اول انگیزه لازم نداشتیم و پاس اشتباه زیاد داشتیم و می‌خواستیم زود به گل برسیم و که اشتباهات را زیاد کرده بود.
وی در مورد اینکه تماشاگران به دنبال ستاره‌ها هستند و چرا برخی از بازیکنان تشویق نمی‌شوند، گفت: در درجه اول باید بگویم من اهمیت نمی‌دهم که اصالت بازیکنان از کجاست و به کجا می‌روند. من این نفرات را فقط در زمین فوتبال می‌بینم. بدون توجه به اینکه این بازیکن از کجا می‌آید؛ خارج از تهران از تبریز، شیراز یا اصفهان یا خارج از کشور می‌آیند من کاری ندارم و ما باید باهم باشیم و فضای خوبی را به وجود بیاوریم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارید که به بازی‌های دوستانه بزرگ نیاز دارید، گفت: شک نکنید. وقتی بازیکنان باهم بازی می‌کنند. آنها برای پیروزی انگیزه و اشتیاق دارند اما احتیاج دارید که بازی را با مغزتان بازی کنید و منطقی جلو ببرید. می‌شود فرصت را به 5 بازیکن دیگر داد که خودشان را نشان بدهند ولی باید با برنامه جلو برویم. برای مثال اگر بازیکنان در زمین اشتباه می کردند، نمی‌دانستند بازیکنان دیگر آنها را حمایت خواهند کرد یا نه؛ به همین دلیل است که باید آنها باهم باشند و ریسک کنند.
برچسب ها: سرمربی ، تیم ، ملی ، فوتبال ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.