سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فصل پاييز با شنيدني هاي راديو

با شروع فصل پاييز شبكه هاي مختلف راديويي با توجه به اهداف رسانه ملي برنامه هاي جذابي را متناسب با حال و هواي پاييز براي مخاطبان خود توليد كرده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي صدا؛ راديو مي كوشد ضمن ايجاد فضايي شاد و مفرح براي اعضاي خانواده، برنامه هايي متناسب با نياز مخاطبان در زمينه مباحث اقتصادي، فرهنگي، اجتماعی و سياسی فراهم آورد تا كليه اقشار جامعه با هر سليقه و گروه سني بتوانند در تمام ساعات از اين برنامه ها استفاده كنند.
 
با اين رويكرد در سه ماهه سوم سال92 از مجموع 25 شبكه راديويي ، چهار هزار و  733 برنامه در قالب هزار و 114 عنوان توليد شده که در 522 ساعت به سمع مخاطبان می رسد.
 
ترويج سبك زندگي اسلامي – ايراني ، توجه به نيازهاي قشر جوان ، نقش ائمه  معصوم(ع) در جامعه اسلامی،  افزایش احساس تعلق، هویت بخشی و نشاط اجتماعی، آشنايي با مسائل اجتماعي روز و ... از جمله محورهايي است كه در قالب برنامه هاي گفت و گو محور، آموزشي، شعر و ادبيات، مسابقه، موسيقي، نمایشی، تفریحی و برنامه هایی با پیام های اجتماعی از سوی معاونت صدای رسانه ملی براي ايام پاييز مخاطبان تدارك ديده شده است.
 
علاقمندان به برنامه هاي راديو براي اطلاع از تاريخ و زمان پخش برنامه ها مي توانند به "جدول پخش برنامه ها" در سايت راديو به آدرس www.radio.ir  مراجعه كنند./ص

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.